Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku przystępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najszczególniej bezawaryjny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba także oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą też w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to jednocześnie mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach użytkowania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak,zwiększyć sprawność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie zezwala na uzyskanie szerokiej skuteczności w trakcie korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej oraz progresywne strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
W książce między innymi:
- sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas videokonferencji
- zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
- efektywne strategie docierania do trudno przystępnych interesariuszy
- przeróżne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
- pięć C sprzedaży społecznościowej
- łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży
Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż wirtualna, zyski realne. jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.