Zdjęcia produktu


Sponsoring seksualny - od transakcji do intymności (Impuls)

(2021 / Impuls / Małgorzata Kozioł / 9788366990234)
E-booki Impuls
Dostepność na dzień 27.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

36,58 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 36,58 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Sponsoring seksualny - od transakcji do intymności

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych wywołują, że wiedza go dotycząca pochodzi w głównej mierze z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, często opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i wytwarzając nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.

istotność podjęcia tematu relacji sponsorowanych jest dodatkowo ważna z tego powodu, że jego obecny opis nie wyczerpuje wielu aspektów tego problemu. Poza tym przyjmowanie jednowymiarowej perspektywy dotyczącej tego zjawiska nie zbliża badacza do poznania jego specyfiki. Chodzi pomiędzy innymi o kwestię sprowadzania tego typu relacji wyłącznie do zamiany usług między partnerami oraz niezobowiązującej znajomości, opartej przeważnie na zaspokojeniu popędu seksualnego. Dostępne opracowania nie uwzględniają przypadków układów, które – będąc na początku znajomościami protekcjonalnymi – z czasem stają się bliskie. Tym samym przedstawia to, iż jednostki nawiązujące tego typu relacje szukają, a równocześnie otrzymują coś więcej aniżeli – jak powszechnie się przyjmuje – tylko zaspokojenie potrzeb seksualnych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Impuls
  • ISBN

    9788366990234
  • Autor

    Małgorzata kozioł
  • Wydawnictwo

    Impuls
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Sponsoring seksualny – od transakcji do intymności (sklep TaniaKsiazka.pl)
    36,58 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 36,58 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Sponsoring seksualny - od transakcji do intymności. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki