Zdjęcia produktu


Wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2021 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Piotr Szews / 9788382204902)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

18,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 18,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach Wydawnictwo...

Tytuł Wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach Autor Piotr Szews Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8220-490-2 Rok wydania 2021 Łódź Wydanie 1 liczba stron 114 Format pdf Spis treści Wstęp 7

ROZDZIAŁ 1
1.1. Definicja danych 11
1.1.1. Dane jako świeże możliwości dla dziennikarza 12
1.1.2. Dane jako część nowych mediów 14
1.2. Wizualizacja danych 15
1.3. Grafika statyczna 17
1.4. Grafika interaktywna 19
1.5. Problemy percepcji informacji 20
1.6. Wizualizacja a manipulacja 25
1.6.1. Manipulacja wizualizacją danych – studium przypadku 29
1.6.2. Wybrane sposoby przekłamań na wykresach i grafikach informacyjnych 39
1.7. Zasady poprawnego konstruowania wykresów i prezentacji danych 53
1.8. Funkcja koloru w wizualizacji informacji 54

ROZDZIAŁ 2
2.1. Liczby 59
2.2. Bazy danych 62
2.3. Dziennikarstwo informacji – definicja pojęcia 66
2.4. Dziennikarstwo informacji w Polsce 69
2.5. Dziennikarstwo informacji jako część nowych mediów 70
2.6. Computer-Assisted Reporting 75
2.6.1. Computer-Assisted Reporting a dziennikarstwo precyzyjne 75
2.6.2. Związki pomiędzy dziennikarstwem informacji i CAR 76
2.6.3. Przyszłość Computer-Assisted Reporting 77
2.7. Algorytmizacja danych i big data 79
2.8. Źródła informacji w dziennikarstwie informacji 81
2.8.1. Systematyka źródeł danych w dziennikarstwie informacji 86
2.8.2. Biały wywiad i źródła open source 87
2.8.3. Otwarte źródła informacji 88
2.8.4. Analiza wybranych portali informacji jako przykładów źródeł informacji 90
2.9. Data blog i data blogging 95
2.9.1. Definicja blogu jako tło teoretyczne 95
2.9.2. Data blog – definicja pojęcia 100
2.10. Dane jako źródło rozrywki 102
2.10.1. Infotainment jako punkt wyjścia 102
2.10.2. Datatainment 103

Zakończenie 107

Bibliografia 109

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach (sklep TaniaKsiazka.pl)
    18,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 18,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wizualizacja i dziennikarstwo danych w mediach Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki