Zdjęcia produktu


Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda / 9788378756897)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

9,50 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 9,50 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie...

Tytuł Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie minimalnych i średnich przedsiębiorstw usługowych Autorzy Agnieszka Dziubińska, Marcin Komańda Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-689-7 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 ilość stron 110 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7

Rozdział 1. Zarządzanie wiedzą w teorii nauk o zarządzaniu i jakości 11
1.1. Popularność tematyki zarządzania wiedzą w publikacjach naukowych 11
1.2. Zarządzanie wiedzą w przeszłości i obecnie 19
1.3. Customer Relationship Management w zarządzaniu wiedzą klienta 28

Rozdział 2. Zarządzanie wiedzą w kontekście rozwoju minimalnych i przeciętnych przedsiębiorstw 34
2.1. Zagadnienie adaptacyjności śladowych i średnich przedsiębiorstw 34
2.2. Wyzwania nowoczesności znikomych i średnich przedsiębiorstw w świetle zasobów wiedzy 41
2.3. Wiedza w relacjach z klientem w niepokaźnych i przeciętnych przedsiębiorstwach usługowych 47

Rozdział 3. Postrzeganie zasadniczych aspektów zarządzania wiedzą klienta w świetle usługowej praktyki biznesowej 54
3.1. Założenia badawcze i metodyka badań własnych 54
3.2. Fundamentalne aspekty zarządzania wiedzą klienta – perspektywa niedużych i przeciętnych przedsiębiorstw 58
3.3. Kluczowe uwarunkowania zidentyfikowanych generaliów zarządzania wiedzą klienta 63

Zakończenie 73
Bibliografia 79
Spis rysunków 93
Spis tabel 95
Załączniki 97

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    9,50 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 9,50 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Praktyka zarządzania wiedzą klienta w perspektywie małych i średnich przedsiębiorstw usługowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki