Zdjęcia produktu


Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym (Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji)

(Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji / Maria Sidoruk / 9788364527609)
E-booki Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

28,50 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 28,50 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu...

Publikacja omawia cykl komunikacyjny podczas promowania firmy miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Żeby móc ją efektywnie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w innowacyjnych przedsiębiorstwach.

Książka prezentuje jak nad wyraz poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem wiedzy, która może być sprawnie wykorzystana w użyciach użytecznych w kontroli zachowań rynkowych w dziedzinie marketingu terytorialnego.

Jest zatem rewelacyjnym przykładem dokładnego, ilościowego podejścia do oceny piękności miast oraz tworzenia sprawnych strategii wzmacniających ich wizerunek w umysłach mieszkańców. Szczególnym walorem pracy jest także zależność odwrotna, zastosowania praktyczne także są inspirującym źródłem rozwoju poznawczych teorii podobieństwa.

Wyniki przeprowadzonych badań mogą bowiem zostać wykorzystane do uszczegółowiania tych teorii, ich rozwoju i integracji z innymi teoriami poznawczymi, m.in. Teorią perspektywy. Publikacja w sposób kompetentny łączy ze sobą wątki twardej psychologii poznawczej (teorię asymetrii podobieństw Tversky’ego, teorię perspektywy Kahnemana i Tversky’ego, teorię asymetrii pozytywno-negatywnej) z aspektem aplikacyjnym (kształtowanie producenta miasta i płynące z tego zalecenia dla miejskich włodarzy).

Autorka przedstawia zatem, że można być zaangażowanym jednocześnie w tak aplikacyjną stronę badań jaką jest tworzenie reklam, a jednocześnie twórczo wykorzystywać dorobek psychologii naukowej

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    28,50 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 28,50 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jak "sprzedać" miasto? badania psychologiczne w marketingu terytorialnym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki