Zdjęcia produktu


Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(9788378756781)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

23,75 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 23,75 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych...

Tytuł zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-678-1 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 liczba stron 270 Format pdf Spis treści Wstęp 9

Rozdział 1
stabilna konsumpcja jako zrównoważonego rozwoju gospodarczego (Jolanta Zrałek) 13
1.1. Współczesny kryzys zrównoważenia 13
1.2. Powstanie i rozwój koncepcji zrównoważonego rozwoju gospodarczego 15
1.3. Istota zrównoważonej konsumpcji 22
Bibliografia 28

Rozdział 2
zrównoważenie konsumpcji w układzie międzynarodowym (Agata minimalnysa-Kaleta) 34
2.1. Istota i znaczenie zrównoważenia konsumpcji w układzie przestrzennym 34
2.2. Istota, uwarunkowania i znaczenie konwergencji w procesach zrównoważenia konsumpcji 36
2.3. Konwergencja struktury konsumpcji jako przedmiot badań 41
2.4. Międzynarodowe porównania konsumpcji w krajach Unii Europejskiej – ocena zrównoważenia konsumpcji z uwzględnieniem wybranych aspektów 45
Bibliografia 64

Rozdział 3
zrównoważenie konsumpcji w ujęciu makroekonomicznym (Urszula Grzega) 66
3.1. Metodyka pomiaru konsumpcji stabilnej – perspektywa makroekonomiczna 67
3.2. Wskaźniki rozwoju jednostajnego Unii Europejskiej – ogólne wytyczne 70
3.3. Wskaźniki UE w obszarze odpowiedzialnej konsumpcji i produkcji 72
3.4. Wskaźniki jednostajnego rozwoju Polski 84
Bibliografia 94

Rozdział 4
Koncepcja jednostajnej produkcji jako determinanta rozwoju konsumpcji stabilnej (Justyna Matysiewicz) 97
4.1. Koncepcja produkcji zrównoważonej 97
4.2. Projektowanie na rzecz stabilnej produkcji i koncepcje je wspierające 101
4.3. Wybrane koncepcje pomiaru jednostajnej produkcji 103
4.4. Zrównoważona produkcja a sugestia wartości dla klienta 105
4.5. Jednostajna produkcja w świetle badań empirycznych 107
Bibliografia 117

Rozdział 5
jednostajne zachowania konsumentów w sferze spożycia i ich racjonalność (Ewa Kieżel) 121
5.1. Stabilna konsumpcja a racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w sferze spożycia żywności 122
5.2. Kryteria ocen racjonalności zachowań konsumentów w sferze spożycia żywności w kontekście stabilnej konsumpcji 126
5.3. Zachowania konsumentów w sferze spożycia żywności i ocena ich racjonalności 128
Bibliografia 144

Rozdział 6
użycie usług cyfrowych a stabilna konsumpcja (Izabela Sowa) 146
6.1. Jednostajny rozwój a cyfryzacja usług publicznych 146
6.2. Zachowania konsumentów usług cyfrowych 148
6.3. Determinanty i bariery używania cyfrowych usług publicznych 158
Bibliografia 167

Rozdział 7
Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja (Marta Grybś-Kabocik) 168
7.1. Wirtualizacja zachowań konsumentów – istota i charakterystyka 168
7.2. Wpływ wirtualizacji na poziom jednostajnej konsumpcji 170
7.3. Społeczności wokół idei jednostajnej konsumpcji w mediach społecznościowych 175
Bibliografia 178

Rozdział 8
Koncepcja silnego zrównoważenia – konsekwencje dla konsumpcji, a także zachowań konsumentów (Jolanta Zrałek) 179
8.1. Słabe i silne jednostajnie − istota podejść 180
8.2. Efekty odbicia jako przesłanka silnego podejścia w stabilnej konsumpcji 183
8.3. Zachowania polskich konsumentów w kontekście silnego zrównoważenia – wyniki badań pierwotnych 184
Bibliografia 201

Rozdział 9
Postawy konsumentów wobec koncepcji jednostajnej konsumpcji (Sławomir Smyczek) 204
9.1. Istota postaw konsumentów wobec koncepcji jednostajnej konsumpcji 204
9.2. Charakterystyka postaw konsumentów wobec koncepcji stabilnej konsumpcji 207
9.3. Charakterystyka trójczynnikowego modelu postaw konsumentów wobec koncepcji zrównoważonej konsumpcji 212
Bibliografia 220

Rozdział 10
Luka między postawami a zachowaniami konsumentów i jej konsekwencje dla upowszechnienia zrównoważonej konsumpcji (Aleksandra Burgiel) 222
10.1. Niezgodność pomiędzy postawami i intencjami a zachowaniami konsumentów 223
10.2. Jednostajne zachowania a postawy i przekonania polskich konsumentów – wyniki badań pierwotnych 228
10.3. Konsekwencje istnienia luki i rekomendacje dotyczące jej domykania 242
Bibliografia 246

Podsumowanie 249

Załączniki
1. Aneks metodyczny badań własnych nad zrównoważoną konsumpcją w polskich gospodarstwach domowych 255
2. Kwestionariusz ankiety wykorzystany w badaniach własnych 257

Informacja o autorach 267

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty (sklep TaniaKsiazka.pl)
    23,75 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 23,75 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki