Zdjęcia produktu


Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(Anna Musialik-Chmiel / 9788378756767)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

26,60 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 26,60 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Radiowe audycje preferowane jako element realizacji...

Tytuł Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 Autor Anna Musialik-Chmiel Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-676-7 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 liczba stron 286 Format pdf Spis treści Wstęp 7

Część I
Misja mediów publicznych – zagadnienia teoretyczne

Rozdział 1. Misja elektronicznych mediów publicznych 25
1.1. „Misja" – semantyka słowa 25
1.2. Media – elektroniczne i cyfrowe, świeże media… i stare, media publiczne – wykorzystanie słowa 34
1.2.1. Media elektroniczne i cyfrowe 35
1.2.2. Nowe media i… stare 38
1.2.3. Media publiczne 41
1.3. BBC – misja na straży „brytyjskich wartości" 47

Rozdział 2. Misja publiczna i służba – media „depozytariuszem dobra wspólnego" 54
2.1. Misja publiczna – służba i dobro wspólne 58
2.2. „Kontrakt służby" – modele mediów publicznych 61
2.3. Funkcje mediów w służbie publicznej 68

Rozdział 3. Etyczne powinności mediów publicznych w Polsce a ekonomiczne determinanty realizacji ich misji 74
3.1. Katalog zadań misyjnych w praktyce nadawców publicznych 76
3.2. „Publiczna danina" – ograniczenia i niedostatki sposobów finansowania misji 86
3.3. Ekonomiczne aspekty realizacji misji – opłaty abonamentowe 92

Część II
Realizacja misji mediów publicznych – radiowe audycje preferowane

Rozdział 4. Misja na straży wartości – audycje preferowane 105
4.1. Szczególne powinności Polskiego Radia (2007-2017) 105
4.1.1. Kulturotwórcza i edukacyjna misja radia 113
4.2. Radiowe audycje preferowane 120
4.2.1. Struktura wysokogatunkowa 132
4.3. Misja na straży wartości – Polskie Radjo w pierwszej dekadzie swojej działalności (1925-1935) 140

Rozdział 5. Między misją a komercją – analiza wybranych audycji preferowanych wykonywanych przez Polskie Radio Katowice S.A. 148
5.1. Tożsamość Polskiego Radia Katowice a realizacja misji regionalnego nadawcy 152
5.2. Szczególne powinności nadawców regionalnych 157
5.3 Ligoniowe radio jako przykład realizacji misji przez regionalnego nadawcę publicznego 160
5.4. Nadawca i jego wpływ na realizację misji publicznej 179
5.5. Dziennikarstwo misyjne. Między powinnością i odpowiedzialnością a komercją 189
5.6. Studenckie radio jako nowatorska i perspektywiczna forma realizacji misji nadawcy regionalnego 195

Podsumowanie 201
Bibliografia 217
Aneks 241
Radiowa czelodka 241
Ligoniowe radio 251
Dojrzałe jabłko spada 261
Wojciech Korfanty in memoriam 268
Indeks osobowy 275
Spis tabel 281
Spis wykresów i ilustracji 283
Informacja o Autorce 285

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    26,60 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 26,60 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Radiowe audycje preferowane jako element realizacji misji mediów publicznych w latach 2007-2017. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki