Zdjęcia produktu


Sztuka mediów. o świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych Uniwersytet śląski (Uniwersytet Śląski)

(Uniwersytet Śląski / Magdalena Ślawska / 9788322636787)
E-booki Uniwersytet Śląski
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

37,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 37,91 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Sztuka mediów. o świadomości gatunkowej dziennikarzy...

Tytuł Sztuka mediów. O świadomości wysokogatunkowej dziennikarzy prasowych Autor Magdalena Ślawska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3678-7 Rok wydania 2019 Wydanie 1 ilość stron 240 Format pdf Spis treści Wstęp / 7 Rozdział I Wspólnota – interakcja – przekaz. Komunikacja w kontekście koncepcji Goffmana i Maingueneau / 15 Komunikowanie jako tworzenie wspólnoty / 18 Komunikowanie jako interakcja / 20 Komunikowanie jako przekaz / 23 Komunikacja a kompetencje / 24 Rozdział II Strategia – interpretacja – interakcja. Konceptualizacja pojęcia świadomości gatunkowej / 29 Świadomość czy/i kompetencja / 31 Świadomość wysokojakościowa czy kompetencja generyczna / 33 Gatunek a norma / 36 Gatunek a komunikacja / 40 Gatunek a sytuacja nadawczo‑odbiorcza / 42 Gatunek a tekst / 45 Gatunek a dyskurs / 46 Świadomość gatunkowa – model interakcyjny / 48 Świadomość wysokojakościowa jako strategia / 49 Świadomość wysokojakościowa jako interpretacja51 Świadomość gatunkowa i osobowość nadawcy / 52 Świadomość wysokojakościowa – tworzenie i odbiór / 53 Rozdział III Dziennikarz – autor. Wokół tożsamości i kompetencji / 55 Tożsamość dziennikarza – pomiędzy Ja a My / 58 pomiędzy definicją a autodefinicją dziennikarza / 60 Dziennikarstwo – konglomerat zawodów / 67 Dziennikarstwo – etyka i profesjonalizm73 Dziennikarz – autor / 77 Pakt faktograficzny – pakt o uczestnictwie / 80 Ślady występowaniu dziennikarza w tekście / 82 Rozdział IV Wywiad – świadomość wysokojakościowa – sztuka interakcji / 85 Bohater i czytelnik – aspekt pragmatyczny wysokojakościowej świadomości / 90 Cel wywiadu / 94 Goffmanowski spektakl a wywiad / 97 Sztuka pytania / 100 Rozdział V Felieton – świadomość wysokojakościowa – sztuka formy / 113 Świadomość gry z czytelnikiem – aspekt pragmatyczny / 120 Osobowość twórcy / 123 Sztuka formy / 127 Rozdział VI Reportaż – świadomość wysokojakościowa – sztuka faktu / 133 Aspekt pragmatyczny reporterskiej świadomości / 139 Rola reportera / 149 Sztuka faktu / 153 Wokół reportażowej formy / 160 Rozdział VII Wokół metatekstu i metagatunku – świadomość wysokogatunkowa / 167 Metateksty wewnątrz dziennikarskiego tekstu / 171 Metateksty – opowieści o dziennikarskim tekście / 176 Metatekst a autonarracja / 187 Metagatunkowość – wysokojakościowy obraz świata / 190 Zakończenie / 197 Bibliografia / 201 Źródła / 221 Dziennikarz / 221 Wywiad / 222 Felieton / 223 Reportaż / 223 Indeks nazwisk / 227 Summary / 233 Résumé / 235

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Uniwersytet Śląski
  • ISBN

    9788322636787
  • Autor

    Magdalena ślawska
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet śląski
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Sztuka mediów. O świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    37,91 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 37,91 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Sztuka mediów. o świadomości gatunkowej dziennikarzy prasowych Uniwersytet śląski. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki