Jak przeprowadzić produktywną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i progresywnych kanałów komunikacji z wyborcami?
Odpowiedź znajdziesz w książce Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.
Zero teorii. Tylko użyteczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:
• przygotować się do kampanii wyborczej;
• zorganizować sztab wyborczy;
• budować i komunikować firmę osobistą kandydata;
• przygotować program i materiały wyborcze;
• komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);
• zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;
• przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;
• wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.
Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego: kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów) oraz dla wszelkich, którzy w użyteczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing polityczny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.