Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszelkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas kupujących. Przeciwnie wybór stosownych narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo obszerniejszego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Producent będzie musiała odpowiadać na potężne kryteria i zapotrzebowania klienta tu i teraz. Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? zarówno autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy zwiększona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najistotniej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie odszukasz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej producenta, lecz szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i aktywnej zmiany. Książka podzielona została na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030. Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku: - Jakub Bierzyński - Sebastian Hejnowski - Paweł Kastory - Norbert Ofmański - Włodzimierz Schmidt - Marek Staniszewski - Paweł Trochimiuk - Tadeusz Żórawski.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikacja marketingowa 2030. technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.