Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmodyfikowana wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.
Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, wielokrotnie nagradzany za swoje sukcesy krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się znacznym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu.
Niniejsza książka skierowana jest zwykle do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo,mnóstwo z poruszanych w niej tematów będzie przydatnych każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, w trakcie zakupów, spotkań towarzyskich, czy w domu rodzinnym.
Jeśli nawet niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne albo nie fair, to warto je poznać, by nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam. Poradnik gromadzi szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie za każdym razem jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora.
Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów i metody ich kontrowania. Obszerna ilość zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, sprawia, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak korzystną beletrystykę.
Osiągnij sukces w negocjacjach, pozostawiając równocześnie drugą stronę z poczuciem wygranej! Roger Dawson, światowej sławy negocjator i prelegent, za swoje osiągnięcia oratorskie otrzymał szereg nagród, w tym dwie najważniejsze przyznawane przez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców.
Magazyn „Success Magazine” nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora Ameryki”. Ma on jednocześnie rozległą wiedzę teoretyczną, jak i praktyczne doświadczenie w zarządzaniu obszernymi korporacjami. Był m.in. Prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmujących się obrotem nieruchomościami, posiadającej 28 pododdziałów.
Szkolił kadrę zarządzającą i doradzał przedstawicielom takich firm, jak General Motors, Xerox, Merck, Abbott, Nestle, Black & Decker, Merrill Lynch, IBM, PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M, Prudential, Nationwide i AT&T.
Jest autorem 12 książek bijących rekordy sprzedaży na całym świecie. W polskiej wersji językowej ukazały się m.in. Techniki sprawnego przekonywania dla biznesmenów, Sekrety podejmowania optymalnych decyzji, Jak zdobyć pracę i negocjować zarobki oraz Rozwiążesz każdy problem.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sekrety negocjacji dla biznesmenów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.