Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.
Autor, światowej sławy negocjator praktyk, jeden z najpopularniejszych prelegentów w USA, nagrodzony wielokrotnie za swoje zdolności krasomówcze, był dwa razy zaproszony do Polski, gdzie prowadził cieszące się sporym zainteresowaniem seminaria dla przedstawicieli polskiego biznesu. Niniejsza książka skierowana jest zwykle do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo, alewiele z poruszanych w niej tematówbędzie przydatnych każdemu, bo nawet nie zdając sobie z tego sprawy, niemal bez przerwy prowadzimy jakieś negocjacje: czy to w zakładzie pracy, w trakcie zakupów, spotkań towarzyskich, czy to w domu rodzinnym. Jeśli choćby niektóre techniki negocjacyjne mogą nam się wydać nieetyczne lub nie fair, to warto je poznać, by nie być bezbronnym, gdy ktoś użyje ich przeciwko nam.
Poradnik posiada szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których wykorzystanie w praktyce nie za każdym razem jest przystępne, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów, a także metody ich kontrowania. Pokaźna ilość zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, ale jak dobrą beletrystykę.
Osiągnij sukces w negocjacjach, pozostawiając jednocześnie drugą stronę z poczuciem wygranej!
***
Roger Dawson, światowej sławy negocjator i prelegent, za swoje osiągnięcia oratorskie otrzymał szereg nagród, w tym dwie najważniejsze przyznawane poprzez Amerykańskie Stowarzyszenie Mówców. Magazyn „Success Magazine” nadał mu tytuł „Czołowego Negocjatora Ameryki”.
Ma zarówno rozległą wiedzę teoretyczną, jak i użyteczne doświadczenie w obszarze zarządzania obfitymi korporacjami. Był m.in. Prezesem jednej z największych kalifornijskich firm zajmujących się obrotem nieruchomościami, mającej 28 biur i budującej obrót roczny na poziomie 400 milionów dolarów. Szkolił kadrę zarządzającą i doradzał przedstawicielom takich firm, jak General Motors, Xerox, Merck, Abbott, Nestle, Black & Decker, Merrill Lynch, IBM, PricewaterhouseCoopers, ABB, Cadbury, Hewlett-Packard, 3M, Prudential, Nationwide czy AT&T.
Jest autorem 16 książek bijących rekordy sprzedaży na całym świecie. W polskiej wersji językowej ukazały się m.in. Techniki wydajnego przekonywania dla biznesmenów i Sekrety podejmowania trafnych decyzji.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sekrety negocjacji dla biznesmenów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.