Od autora, Claude'a Hopkinsa:
Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu. Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest podanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady.
Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię Benowi Hamptonowi; pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od reklamy. Słuchał godzinami, nie przerywając mi, ponieważ dostrzegł w mojej historii ogromną wartość dla ludzi początkujących w tym biznesie. I nie spoczął, dopóki nie wymógł na mnie obietnicy przygotowania tej historii do druku.
Miał rację. Każdy, kto przez życie spędzone na nadmiernym stosowaniu czegoś dowie się na ten temat więcej, niżeli wiedzą inni, winien jest zdać im z tego sprawę.
Jedyną zasługą, jaką sobie przypisuję, jest to, iż prawdopodobnie pracowałem na tym polu dwa razy dłużej niż ktokolwiek inny. Poprzez sporo lat żyłem w wirze reklam. Oczywiście z moich doświadczeń nauczyłem się więcej niż ci, którzy mieli mniejsze szanse. Teraz chciałbym, żeby w miarę możliwości moje doświadczenia pomogły innym uniknąć tej samej trudnej wspinaczki. Zapisuję tu swoje odkrycia jedynie po to, żeby pomóc innym wspiąć się wysoko na te szczyty, które sam osiągnąłem. Nie ma tu dla mnie żadnego zysku oprócz satysfakcji, iż mogę komuś pomóc. Gdyby w czasach, kiedy zaczynałem, ktoś opublikował podobne sprawozdanie, błogosławiłbym go za to. Wtedy mając to, wraz z wysiłkami, które tu opisuję, mógłbym osiągnąć takie szczyty w reklamie, jakich nikt z nas teraz nie zna.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tajniki warsztatu legendarnego copywritera. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.