Zdjęcia produktu


Manufacturer - retailer relationships. the context of business models (Szkoła Główna Handlowa)

(2017 / 285 / Szkoła Główna Handlowa / 9788380301726)
E-booki Szkoła Główna Handlowa
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

29,93 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 29,93 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Manufacturer - retailer relationships. the context...

The issue of manufacturer - retailer relationships has been discussed since the end of the 70s of the previous century. (....) In the literature devoted to inter-organisational relations, horizontal relationships have been predominantly studied while only some publications discussed vertical relations, focusing on the relations between manufacturers and suppliers, not buyers.

The current status of knowledge on manufacturer - retailer relations should, therefore, be considered as rudimentary. (...) Relations between manufacturers and retailers can be also considered in the context of business models' changes and transformation of both retailers and manufacturers roles in the value chain.

(...) Being aware of the incompleteness of knowledge on the manufacturer - retailer relationships on the market of durable consumer goods, a team of researchers under the guidance of Marzanna K. Witek-Hajduk made an attempt to fill in this gap in the scope of both concept and research.

(...) The study is aimed at developing knowledge on manufacturer - retailer relationships in the context of business models and in conditions of IT technologies' de­velopment. (...) The book is consistent with the stream of the discussion conducted żeby scientists and managers worldwide regarding the possibility to establish a competitive advantage of both manufacturers and retailers with a consideration of the variety of relations between the parties.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Szkoła Główna Handlowa
  • ISBN

    9788380301726
  • Wydawnictwo

    Szkoła główna handlowa
  • Ilość stron

    285
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Manufacturer – retailer relationships. The context of business models (sklep TaniaKsiazka.pl)
    29,93 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 29,93 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Manufacturer - retailer relationships. the context of business models. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki