Zdjęcia produktu


E-kultura. model i analiza kultury organizacji wirtualnych (Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej)

(2018 / 226 / Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej / Helena Bulińska-Stangrecka / 9788378148302)
E-booki Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

30,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 30,40 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu E-kultura. model i analiza kultury organizacji wirtualnych

W książce został podjęty problem konceptualizacji e-kultury i jej związków z wirtualnością. Tematyka badawcza wydaje się zasadna ze względu na nowość zagadnienia i możliwość eksploracji naukowej niedostatecznie zbadanych dotąd wątków.

E-kultura stanowi widoczne zagadnienie powiązane ze zmianą paradygmatów zarządzania w XXI wieku. Progresywność problematyki dotyczy z reguły poruszanych w badaniach nowych zagadnień, takich jak analiza koncepcji e-kultury i budowy empirycznego modelu e-kultury, weryfikacja związków wirtualności z e-kulturą, a także diagnoza efektywnych praktyk dotyczących zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze.

Praca składa się z pięciu części. Część pierwsza dotyczy kwestii wirtualności organizacji. Część druga jest poświęcona opisowi teoretycznemu zjawiska e-kultury jako formy kultury organizacji. W części trzeciej przedstawiono metodykę empirycznych badań e-kultury.

W kolejnej, czwartej części, przedstawiono wyniki analiz statystycznych i opracowany na ich podstawie model e-kultury organizacji IT funkcjonujących w Polsce. W części piątej przedstawiono praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze.

Następnie zaprezentowane zostały wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury. Zaprezentowano także wnioski z badań dotyczące teorii i praktyki zarządzania organizacją charakteryzującą się e-kulturą.

Pracę uzupełnia studium przypadku opisujące e-kulturę organizacji IT działającej w Polsce.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • E-kultura. Model i analiza kultury organizacji wirtualnych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    30,40 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 30,40 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla E-kultura. model i analiza kultury organizacji wirtualnych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki