Tytuł Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-226-3144-7 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 ilość stron 222 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp (Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc) / 7 Wizerunek w przestrzeni medialnej Annette Siemes: Powstawanie (auto)wizerunku w kontekście biografii medialnej i rozwoju techno¬logii / 11 Zbigniew Bednarek: Narracje wojenne i obrazy konfliktów kulturowo-politycznych: istota funkcjono¬wania w mediach a wpływ na postawy społeczeństw / 27 Michael Fleischer: Konstruktywny charakter image’u osobowości / 35 Agata Kotowska: Autoprezentacja a obraz samego siebie — socjalizacyjne uwarunkowania wizerunku / 53 Beata Duda, Wioletta Wilczek: najróżniejsze oblicza ks. Charamsy. Oddźwięk medialny po coming oucie duchownego / 63 Wizerunek a osobowość medialna Violetta Jaros: Strategie autoprezentacyjne użytkowane przez Joachima Lelewela w jego pismach naukowych / 77 Agnieszka Jezierska-Wiśniewska: Twórca pomiędzy paradygmatem romantycznym a nowymi mediami. Przykład Charlotte Roche i Michała Witkowskiego / 89 Maciej Kledzik: Wizerunek firma Edelmana, Jerzego Urbana i Daniela Passenta w mediach pub¬licznych / 99 Ewelina Tyc: Bezludna wyspa Niny Terentiew jako przykład stylizacji wizerunku opartej na stereo¬typie płci / 115 Anna Wójciuk: agresywna autoprezentacja — medialny wizerunek Magdaleny Gessler i Wojcie-cha Modesta Amaro / 129 Alicja Bronder: Homo erectus — o sposobie kreowania wizerunku w serialu paradokumentalnym Wizerunek a wariant medialny / 141 Ewa Ficek: Medialne kreacje doradców (przypadek dyskursu kulinarnego) / 155 Iwona Grodź: „Współczesny Golem polityki". Kreacja wizerunku w mediach masowych na przykładzie filmu Jak to się robi Marcela Łozińskiego (2006) / 165 Alina Naruszewicz-Duchlińska: Autopromocja zawodowa w Internecie na przykładzie logopedów / 177 Anna Pyszkowska: Igerkreacja: psychologiczny obraz użytkowników Instagrama / 187 Adam Warzecha: Postindustrialna religijność Polaków A.D. 2016 / 197 Magdalena Wojtyka: Autoprezentacja w dawnych ogłoszeniach matrymonialnych — analiza wybranych przykładów / 207
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. t. 3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.