Zdjęcia produktu


Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa, AZ#5EF8F7F3EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2016 / 267 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Wojciech Grzegorczyk / 9788380880795)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

16,01 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 16,01 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa,...

Tytuł Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa Podtytuł Studia przypadków Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-079-5 Rok wydania 2016 Wydanie 1 ilość stron 266 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Wojciech Grzegorczyk, Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa 11
Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska, nowoczesność nieznacznej firmy jako determinanta jej sukcesu rynkowego 39
Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwań e-marketingu – kiedy jest szansą, a kiedy zagrożeniem? 65
Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk, Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych 79
Magda Kalińska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podejście wieloaspektowe 107
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Niekonwencjonalny sposób zaangażowania klienta instytucji kulturalnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi 123
Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Strategia obsługi pacjenta na przykładzie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej 149
Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – błękitny ocean czy realne zagrożenie? 175
Kinga Stopczyńska, wykorzystanie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion 203
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA" 225
Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technicznym procesu życia – na przykładzie aktywnego lusterka dla motocyklistów 247

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • ISBN

    9788380880795
  • Autor

    Wojciech grzegorczyk
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • Ilość stron

    267
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa (sklep TaniaKsiazka.pl)
    16,01 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 16,01 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa, AZ#5EF8F7F3EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki