Zdjęcia produktu


Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(2014 / 240 / 9788378751830)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

28,98 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 28,98 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania...

Tytuł postępowość przedsiębiorstw – koncepcje, uwarunkowania i pomiar Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-183-0 Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 240 Format pdf Spis treści WSTĘP 9 Rozdział 1. ProgresywnOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA – PERSPEKTYWA TEORETYCZNA I KIERUNKI BADAŃ 15 1.1. Pojęcie innowacji i progresywności przedsiębiorstwa 15 1.1.1. Pojęcie i typy innowacji 15 1.1.2. Źródła i proces innowacji 26 1.2. Innowacyjność organizacji jako przedmiot badań 32 1.2.1. Przegląd badań nad postępowością przedsiębiorstw w Polsce w latach 2006-2012 32 1.2.2. Przegląd badań światowych nad innowacyjnością przedsiębiorstw w latach 2006-2012 37 1.3. Progresywność jako komponent potencjału konkurencyjnego organizacji 49 1.3.1. Pojęcie i składniki konkurencyjności 49 1.3.2. Potencjał konkurencyjności przedsiębiorstwa – kształt koncepcji i przykład modelu 52 1.3.3. Innowacje jako źródło przewagi konkurencyjnej 56 1.4. Modele zachowań strategicznych firm jako kontekst postępowości organizacyjnej 61 Rozdział 2. POMIAR postępowOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW – PROBLEMY METODOLOGICZNE 73 2.1. Poziomy pomiaru nowoczesności – problemy i metody 73 2.2. Wybrane koncepcje badań i narzędzia pomiaru nowoczesności organizacji 78 2.3. Koncepcja nowoczesności i narzędzie jej pomiaru Wanga i Ahmeda 82 Rozdział 3. WYNIKI BADAŃ SONDAŻOWYCH UWARUNKOWAŃ I POTENCJAŁU innowacyjnEGO PRZEDSIĘBIORSTW W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 87 3.1. Metodyka badań 87 3.1.1. Cele i model badawczy 87 3.1.2. Charakterystyka badanej próby przedsiębiorstw 88 3.1.3. Opis narzędzia badawczego 90 3.2. Wyniki badań sondażowych 91 3.2.1. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw 91 3.2.2. Diagnoza wybranych aspektów działalności nowoczesnej. 96 3.2.3. Wewnętrzne uwarunkowania działalności progresywnej 102 3.2.4. Ocena progresywności przedsiębiorstw według przyjętych miar 106 3.3. Wnioski z badań 112 Rozdział 4. PostępowOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW PRODUKCYJNYCH W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM 115 4.1. Metodyka badań 115 4.1.1. Koncepcja badań: cele, model, hipotezy 115 4.1.2. Metodyka badań, charakterystyka badanej próby i narzędzia badawczego 116 4.2. Pomiar aktywności postępowej firm produkcyjnych 120 4.2.1. Ilościowa charakterystyka innowacji wdrożonych w badanych firmach 120 4.2.2. Wymiary potencjału postępowego badanych przedsiębiorstw według metodyki Wanga i Ahmeda 126 4.2.3. Badanie zależności statystycznych między wymiarami potencjału progresywnego, nowoczesnością, wynikami i konkurencyjnością przedsiębiorstw 127 4.2.4. Modele zachowań strategicznych przedsiębiorstw a ich innowacyjność 132 4.3. Wnioski z badań 136 Rozdział 5. MODELE DZIAŁALNOŚCI innowacyjnEJ WYBRANYCH PRZEDSIĘBIORSTW MIĘDZYNARODOWYCH I POLSKICH 140 5.1. Studia przypadków – opis metody 140 5.2. Przykłady dobrych praktyk wybranych korporacji międzynarodowych 142 5.2.1. Whirlpool 142 5.2.2. Danone 147 5.2.3. Cisco 149 5.2.4. ICL – International Computers Limited 154 5.2.5. Hyundai 156 5.2.6. Podobieństwa i różnice w praktykach pionierskich analizowanych organizacji 157 5.3. Przykłady praktyk prekursorskich wybranych przedsiębiorstw produkcyjnych – studia przypadków 159 5.3.1. Innowacje w Tenneco Automotive 159 5.3.2. Innowacje w Sunex 174 5.3.3. Innowacje w Pro-System 183 5.3.4. Innowacje w Glück 191 5.3.5. Innowacje w BaginBox System 195 5.3.6. Podobieństwa i różnice działalności innowacyjnej w badanych przypadkach 202 Rozdział 6. PODSUMOWANIE BADAŃ I WNIOSKI KOŃCOWE 207 6.1. Implikacje teoretyczne: Pluralizm, złożoność i ekwifinalność 207 6.2. Implikacje praktyczne: Jak rozszerzać nowoczesność przedsiębiorstwa – autodiagnoza postępowości marki 211 6.3. Implikacje metodyczne: Ograniczenia prowadzonych dociekań naukowych i kierunki badań 216 ZAKOŃCZENIE 218 BIBLIOGRAFIA 222 ZAŁĄCZNIK 239

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Innowacyjność przedsiębiorstw – koncepcje, uwarunkowania i pomiar (sklep TaniaKsiazka.pl)
    28,98 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 28,98 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki