Zdjęcia produktu


Homo irretitus. w sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego (Wyższa Szkoła Humanitas)

(2014 / 155 / Wyższa Szkoła Humanitas / 9788364788819)
E-booki Wyższa Szkoła Humanitas
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

12,35 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 12,35 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Homo irretitus. w sieci serwisów społecznościowych,...

W niniejszej publikacji punktem wyjścia i osią tematyczną stała się kategoria, przywołana m.in. Przez Edwina Bendyka w wspaniałym, wciąż nad wyraz aktualnym tomie "Antymatrix" - homo irretitus. O ile łaciński termin irretio oznacza chwytać siecią, usidlać, o tyle współcześnie irretitus interpretować można jako człowieka "usieciowionego", zyskującego w Internecie świeże tożsamości i świeże przestrzenie działania, pracy i nauki, samorealizacji, kontaktów i więzi, ale także uwiązanego siecią: zdeterminowanego, uzależnionego, manipulowanego. Wobec tak szeroko zarysowanej tematyki tomu, nie jest ambicją autorów po¬szczególnych jego części znalezienie gotowych, zamkniętych odpowiedzi na postawione w nim złożone i wielopłaszczyznowe pytania. Kwestie oscylujące wokół społecznych aspektów funkcjonowania sieci, energiczności w Internecie, działań z zakresu marketingu społecznego powinny zostać otwarte. Intencją autorów jest wyznaczonie na poszczególne, nad wyraz ważne aspekty, wskazanie ich zawiłości i wielopłaszczyznowe perspektywy, a często postawienie nowych, otwartych pytań. Należna rola w niniejszym zestawieniu należy się analizom nowych zachowań komunikacyjnych związanych z funkcjonowaniem serwisów społecznościowych, a zwłaszcza najszczególniej popularnego pośród nich serwisu - trzeciej społeczności świata, jaką jest Fa¬cebook5. Nie sposób też rozdzielać przestrzeni działań medialnych (wirtualnych) od ich bezpośredniego, społecznego kontekstu. Obie przestrzenie dynamiczności: medialnych i społecznych wielopłaszczyznowo interferują. Z jednej strony bowiem marketing społeczny i reklama społeczna - którym także poświęcono w tomie niemało należnej uwagi - zyskują coraz to nowe ziemie: nośniki w postaci serwisów i kanałów wirtualnych. Z drugiej strony okazuje się, że "broń" ta jest obusieczna: serwisy sieciowe, narzędzia komunikacji i wymiany informacji stają się szeroko eksploatowaną przestrzenią manipulowania i wywierania wpływu: komunikacji perswazyjnej, "usidlania".

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wyższa Szkoła Humanitas
  • ISBN

    9788364788819
  • Wydawnictwo

    Wyższa szkoła humanitas
  • Ilość stron

    155
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Homo Irretitus. W sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego (sklep TaniaKsiazka.pl)
    12,35 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 12,35 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Homo irretitus. w sieci serwisów społecznościowych, reklamy i marketingu społecznego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki