Zdjęcia produktu


Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2015 / 462 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Anna Rakowska-Trela / 9788379698516)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

25,24 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 25,24 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce

Tytuł Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce Podtytuł (stan prawny na 15 lipca 2015 r.) Autor Anna Rakowska-Trela Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-851-6 Rok wydania 2015 Wydanie 1 liczba stron 461 Format pdf Spis treści Wykaz skrótów 10

Wstęp 12

I. Kampania wyborcza – zagadnienia wprowadzające 20
1. Pojęcie kampanii wyborczej 20
2. Funkcje wyborów a kampania wyborcza 32
3. Kampania wyborcza w konstytucjach i dokumentach międzynarodowych 41
4. Geneza regulacji prawnej kampanii wyborczej w Polsce 54
5. Konstytucyjne ramy kampanii wyborczej w Polsce 63
6. Zasady prawa wyborczego a kampania wyborcza 76

II. Czas trwania kampanii wyborczej 86
1. Determinanty i znaczenie czasu trwania kampanii wyborczej 86
2. Początek i długość kampanii wyborczych w Polsce 93
2.1. Ewolucja rozwiązań dotyczących czasu trwania kampanii wyborczych 93
2.2. Początek i czas trwania kampanii wyborczych w praktyce 98
2.3. Znaczenie prawne rozpoczęcia kampanii wyborczej 106
3. Zakończenie kampanii wyborczej. Cisza wyborcza 117

III. Uczestnicy kampanii wyborczej 142
1. Uczestnicy kampanii wyborczej – osiągalne rozwiązania prawne 142
2. Ratio legis istnienia komitetów wyborczych w polskim prawie wyborczym 145
3. Pojęcie i charakter prawny komitetu wyborczego 149
4. Typy komitetów wyborczych 158
5. Uprawnienia komitetów wyborczych w kampanii wyborczej 165

IV. Agitacja wyborcza i jej formy 178
1. Pojęcie agitacji wyborczej. Agitacja wyborcza a kampania wyborcza 178
2. Formy prowadzenia agitacji wyborczej 194
2.1. Zbieranie podpisów popierających zgłoszenia kandydatów 196
2.2. Zgromadzenia, pochody i manifestacje 198
2.3. Przemówienia 200
2.4. Loterie fantowe, innego rodzaju gry losowe i konkursy 201
2.5. Agitacja wyborcza w Internecie 203

V. Zasady prowadzenia agitacji wyborczej 212
1. Zgoda pełnomocnika wyborczego 212
2. Zbieranie podpisów popierających kandydatów 222
3. Pozakodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 230
4. Kodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 241
4.1. Ograniczenia co do miejsca prowadzenia agitacji wyborczej 241
4.2. Pozostałe kodeksowe ograniczenia agitacji wyborczej 255
5. Problem prowadzenia agitacji wyborczej za pośrednictwem Internetu 261

VI. Materiały wyborcze i ich rozpowszechnianie 268
1. Pojęcie i ochrona tworzyw wyborczych 268
2. Zasady rozpowszechniania materiałów wyborczych 275

VII. Sondaże wyborcze 300
3. Sondaże w kampanii wyborczej 300
4. Zakaz publikacji wyników sondaży w czasie ciszy wyborczej 313

VIII. Kampania wyborcza w radiu i telewizji 324
5. Znaczenie i specyfika kampanii wyborczej w radiu i telewizji 324
6. Pojęcie audycji wyborczej 334
7. Nieodpłatne rozpowszechnianie audycji wyborczych 340
8. Płatne rozpowszechnianie audycji wyborczych 355
9. Debaty wyborcze 366

IX. Innowacyjnanie w trybie wyborczym jako składnik kampanii wyborczej 376
1. Procedury sądowo-wyborcze 376
2. Cel i przedmiot ochrony innowacyjnania w trybie wyborczym 386
3. Ochrona prawdziwości danych zawartych w materiałach wyborczych a prawo cywilne i prawo prasowe 399
4. Przebieg innowacyjnania w trybie wyborczym 403

Zakończenie 428

Bibliografia 438

Od Redakcji 462

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • ISBN

    9788379698516
  • Autor

    Anna rakowska-trela
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • Ilość stron

    462
  • Rok wydania

    2015
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce (sklep TaniaKsiazka.pl)
    25,24 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 25,24 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Kampania wyborcza w regulacji prawnej i w praktyce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki