Niemalże w trakcie każdego wyjazdu zagranicznego musimy korzystać z noclegu w hotelu czy schronisku. Umiejętność komunikowania się w języku angielskim z obsługą hotelu jest więc absolutnie niezbędna! Dzięki samouczkowi poznamy podstawowe słownictwo i zwroty, które pozwolą nam poradzić sobie w przypadku, z która zetknie się każdy podróżujący.
Forma elektroniczna publikacji ma dużą wartość, bowiem samouczkowi nadaliśmy przemyślany kształt pliku, który można wykorzystać na mnóstwo rozmaitych sposobów. By z niego korzystać nie musisz posiadać czytnika ebooków. Plik pdf z powodzeniem możesz otworzyć także w telefonie czy tablecie, zatem niezbędne Ci słówka i zwroty będziesz mieć zawsze pod ręką. Nasz samouczek może więc być dla Ciebie wsparciem, po które sięgać będziesz tak z łatwością i często, jak zechcesz - wystarczy wyjąć telefon, by Twój angielski doradca był z Tobą. Samouczek posiada nie tylko słownictwo, zwroty, frazy i rozmówki, ale też pytania i ćwiczenia obrazkowe i tekstowe opracowane w taki sposób, żeby można było je odczytać nawet w telefonie. Plik pdf ma również inne użycie – osoby szanujące rozwiązywać ćwiczenia pisemne mogą wydrukować go w całości lub tylko wybrane fragmenty. Na końcu publikacji znajdują się odpowiedzi do wszelkich ćwiczeń, dzięki którym zweryfikujesz poprawność podanych poprzez siebie rozwiązań.
Słowami autorki:
"Nieodłącznym elementem każdej dłuższej podróży jest zakwaterowanie. Bez względu na to, czy przy wyborze ciekawego nas obiektu hotelowego zwracamy uwagę na cenę, dzielnicę czy wariant pokoju, najlepiej jest skorzystać z rozwiniętego systemu rezerwacyjnego przystępnego za pośrednictwem Internetu. Wbrew powszechnej opinii, nie trzeba posiadać karty kredytowej, aby dokonać rezerwacji. Obecnie akceptowane są także karty debetowe, istnieje jeszcze możliwość dokonania płatności na miejscu, po uprzednim zabukowaniu stosownego pokoju w danym terminie. Często jednak pojawia się konieczność bezpośredniego kontaktu z obiektem - mailowego albo telefonicznego - aby dopytać o szczegóły, zmienić rezerwację, czy poinformować personel, że dotrzemy na miejsce w późnych godzinach nocnych. Osoby korzystające z wycieczek zorganizowanych mogą w tym miejscu powiedzieć "Po co mi znajomość zagadnień związanych z zakwaterowaniem? Przecież wszystko jest wliczone w cenę, a na miejscu będzie rezydent". Być może,tak samo jak w życiu - niczego nie można być pewnym na 100%. Co zrobić, jeśli na miejscu okaże się, iż otrzymaliśmy wnętrze z widokiem na zatłoczoną ulicę, zamiast na morze, jak było wcześniej ustalone? Jak poradzić sobie z sytuacją, kiedy zamiast dwóch oddzielnych łóżek dostajemy jedno podwójne? Co jeśli pracownik recepcji wręczy nam mapę miasta i zacznie opowiadać o najdogodniejszych środkach transportu, a także miejscach szczególnie wartych odwiedzenia, a my nie zrozumiemy ani słowa? Większość z Was powie, że zorganizuje sobie czas na własną rękę, ale czy nie należyciej zastosować się do rad kogoś, która zna się na rzeczy i chce nam doradzić najlepiej jak potrafi?"
„Angielski. Zakwaterowanie” to kompletny zbiór wiedzy językowej potrzebnej nam za granicą i równocześnie jedna z części linii „Angielski na wakacje”, która za rączkę poprowadzi nas przez trudy odbywających się w języku angielskim wizyt lekarskich, rozmów z kelnerem, sprzedawcą, recepcjonistą czy plażowiczem. Zapraszamy do wspólnej nauki i zaznajomienia się z całą serią.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Angielski w hotelu - angielski. zakwaterowanie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.