Zdjęcia produktu


Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2016 / 245 / Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Monika Kocot, Kamil Szafraniec / 9788380880627)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 01.06.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

18,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 18,95 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie...

Tytuł Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-8088-062-7 Rok wydania 2016 Wydanie 1 liczba stron 244 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Magdalena Majchrzyk, Mass kultura, popkultura, postkultura – transformacje pojęcia „kultury współczesnej" (zarys problemu) 13

I. Literatura
Marianna Chłopek-Labo, Literatura jako projekt, czyli zamysł literacki autora. Na przykładzie utworów Borisa Akunina 25
Radosław Sławomirski, Władimir Wysocki – między kulturą wysoką a popularną 35
Natalia Kućma, Logikomiks – filozofia i nauka w komiksie 43
Adam Nowakowski, Tako rzecze Bane. Nadczłowiek w Drodze zagłady Drew Karpyshyna 53
Monika Kocot, solidne transgresje, mocne interferencje – o łamaniu kodów wysokojakościowych w poezji Edwina Morgana 63
Piotr Pochel, Różewicz i symulakry 77
Katarzyna Mulet, Retoryka popkultury w spektakularnych dwudziestoletnich firma Hłaski 87
Kristjan Mavri, Cormac McCarthy and Popular Culture. A New Old West 97
Anja Mrak, Popculture in postcolonial literature. Motifs of popular culture in Arundhati Roy’s The god of small things and Eden Robinson’s Monkey Beach 109
Malwina Bednarek, Macierzyństwo: błogosławieństwo czy przekleństwo – wprowadzenie do dyskursu feministycznego 119

II. Media
Paulina Czarnek, Rozrywka w radiu komercyjnym na przykładzie porannego programu Radia Zet „Dzień prawidłowy niezwykle" 131
Katarzyna Burska, O analityzmach i syntetyzmach leksykalnych w publicystyce sportowej – na przykładzie peryfraz i uniwerbizmów 141
Zbigniew Bednarek, Język wojny na przestrzeni wieków 155
Martyna Paszkowska, „Poker face", czyli hiperboliczna (auto)kreacja, czy kreacja hiperboli? – o twórczości Lady Gagi w dyskursie kultury lubianej 167

III. Film
Mateusz Mirys, Świat opuszczony poprzez Boga w serialu The Wire 181
Beata Stefaniak-Maślanka, Baśń, storytelling i popkultura 191
Ewelina Warumzer, Miłość jako metafora szczęścia. Seks, miłość i partnerstwo w polskim filmie 203
Magda Ciereszko, Porno, które pragnie być pop. O przenikaniu składników popkultury do filmowej pornografii 215
Sabina Kwak, Etykiet(k)a sporego miasta. O seksualizacji przestrzeni, utowarowieniu relacji międzyludzkich i regułach damsko-męskich gier w postępowym i ponowoczesnym mieście 227

Noty o Autorach 239

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • ISBN

    9788380880627
  • Autor

    Monika kocot, kamil szafraniec
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • Ilość stron

    245
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    18,95 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 18,95 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Języki (pop)kultury w literaturze, mediach i filmie Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki