Zdjęcia produktu


Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego)

(2016 / 278 / WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO / Lipińska Magdalena / 9788379696017)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

18,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 18,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kapitał społeczny...

Tytuł Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców Łodzi Autor Monika Mularska-Kucharek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ISBN 978-83-7969-601-7 Rok wydania 2012 Wydanie 1 liczba stron 234 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7

Rozdział 1. Kapitał społeczny – koncepcje, rozmiary, funkcje 13
1.1. Wstęp 13
1.2. Koncepcje kapitału społecznego 14
1.3. Wymiary kapitału społecznego 23
1.3.1. Zaufanie 24
1.3.2. Normy społeczne jako komponent kapitału społecznego 28
1.3.3. Sieci społeczne 31
1.4. Wybrane funkcje kapitału społecznego 36
1.5. Podsumowanie 43

Rozdział 2. Przedsiębiorczość – aspekt psychologiczny i społeczny 45
2.1. Wstęp 45
2.2. Istota przedsiębiorczości 46
2.3. Psychologiczny rozmiar przedsiębiorczości 49
2.3.1. Osobowość a przedsiębiorczość 49
2.3.2. Postawa przedsiębiorcza 54
2.4. Podsumowanie 61

Rozdział 3. Założenia i metodologia badań 63
3.1. Wstęp 63
3.2. Założenia badawcze 64
3.3. Zmienne i ich wskaźniki 67
3.4. Metody, techniki i narzędzia badawcze 70
3.5. Próba badawcza i przebieg badań 73
3.6. Zastosowane metody analizy danych 74
3.7. Teren badań 75

Rozdział 4. Kapitał społeczny mieszkańców Łodzi 81
4.1. Wstęp 81
4.2. Zaufanie społeczne mieszkańców Łodzi 81
4.2.1. Zgeneralizowane zaufanie mieszkańców Łodzi 82
4.2.2. Zaufanie w sferze publicznej 85
4.2.3. Zaufanie w sferze prywatnej 91
4.2.4. Ogólny poziom zaufania społecznego 93
4.2.5. Uwarunkowania zaufania społecznego 96
4.3. Zakres aprobaty wybranych norm społecznych 102
4.3.1. Ogólny poziom aprobaty badanych norm społecznych 114
4.3.2. Normy społeczne a zmienne atrybutywne 119
4.4. Sieć kontaktów społecznych 128
4.4.1. Zakres utrzymywanych kontaktów 129
4.4.2. Czas trwania znajomości 132
4.4.3. Częstość utrzymywanych kontaktów 133
4.4.4. Ogólny poziom sieci społecznych mieszkańców Łodzi i jego uwarunkowania 137
4.5. Kapitał społeczny badanej zbiorowości 146
4.5.1. Poziom i uwarunkowania kapitału społecznego mieszkańców Łodzi 150
4.5.2. Kapitał społeczny a zmienne właściwościwne 153
4.5.3. Typy kapitału społecznego 158
4.5.4. Uwarunkowania wyznaczonych typów kapitału społecznego 165
4.5.5. Kapitał społeczny w ujęciu przestrzennym 167
4.6. Podsumowanie 171

Rozdział 5. Przedsiębiorczość mieszkańców Łodzi – postawy i działania 173
5.1. Wstęp 173
5.2. Przedsiębiorcze postawy łodzian 174
5.3. Postawa przedsiębiorcza a zmienne właściwościwne 181
5.4. Przedsiębiorcze działania mieszkańców Łodzi 185
5.5. Przedsiębiorcze działania mieszkańców Łodzi a zmienne społeczno-demograficzne 186
5.6. Podsumowanie 189

Rozdział 6. Kapitał społeczny a przedsiębiorczość mieszkańców Łodzi 191
6.1. Wstęp 191
6.2. Poziom kapitału społecznego a postawy i działania przedsiębiorcze 192
6.3. Typy kapitału społecznego a postawy i działania przedsiębiorcze 196
6.3.1. Niespójny kapitał zaufania a postawy i działania przedsiębiorcze 199
6.3.2. Spójny kapitał sieciowo-normatywny a postawy i działania przedsiębiorcze 200
6.3.3. Niespójny kapitał normatywny a postawy i działania przedsiębiorcze 202
6.4. Rola kapitału społecznego w rozwoju przedsiębiorczości mieszkańców Łodzi 204
6.5. Podsumowanie 207

Zakończenie 209

Bibliografia 215

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
  • ISBN

    9788379696017
  • Autor

    Lipińska magdalena
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego
  • Ilość stron

    278
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców Łodzi (sklep TaniaKsiazka.pl)
    18,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 18,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Kapitał społeczny a postawy i działania przedsiębiorcze mieszkańców łodzi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki