Zdjęcia produktu


Uniwersytet śląski Action research in teacher development (Uniwersytet Śląski)

(2014 / 202 / Uniwersytet Śląski / 9788322623121)
E-booki Uniwersytet Śląski
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

17,96 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 17,96 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Uniwersytet śląski Action research in teacher development

Głównym tematem książki pod naukową redakcją Danuty Gabryś-Barker są podejmowane w najróżniejszych formach przez nauczyciela praktyka tzw. Badania w działaniu (ang. action research). Podstawowym założeniem badania w działaniu jest dokonywanie przez nauczyciela w jego własnej klasie ewaluacji, posiadającej na celu usprawnienie procesów nauczania i uczenia się języka obcego. Wprowadzający tekst autorstwa Danuty Gabryś-Barker (Introducing action research…) skupia się na wadze pierwszych doświadczeń dydaktycznych, czyli okresu, w którym kształtują się motywacje i postawy przyszłych nauczycieli. Prowadzenie badań na tym etapie tworzy według autorki podstawy ciekawości badawczej oraz otwartości na innowacje w nauczaniu, równocześnie pogłębiając wiedzę dydaktyka dotyczącą procesów zachodzących w klasie. Kolejne teksty zawarte w tomie charakteryzują rozmaite narzędzia pomagające dydaktykowi w ewaluacji własnej pracy. Rozdział autorstwa Anny D. Biedrzyńskiej analizuje kwestionariusz jako narzędzie badań początkującego naukowca i skrótowo omawia wywiad jako gatunek pokrewny kwestionariuszowi. Joanna Bielska w rozdziale zatytułowanym The experimental method in action research skupia się z kolei na prezentacji podstawowych celów i założeń metody eksperymentalnej, a także wprowadza terminologię niezbędną do poprawnego wykorzystywania tej metody. W rozdziale Diaries, observation and FL teachers’ creativity Maria Wysocka ukazuje model samodzielnej pracy nauczyciela języków obcych oparty na rejestracji lekcji w formie dzienników, wprowadzaniu zmian w procesie dydaktycznym i autoobserwacji. Zamykający tom rozdział autorstwa Grażyny Kiliańskiej-Przybyło skupia się na szczegółowej charakterystyce i ocenie metody studium przypadku (ang. case study). W swej analizie autorka uwzględniła typy studium przypadku i jego miejsce w kontekście innych metod badawczych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Uniwersytet Śląski
  • ISBN

    9788322623121
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet śląski
  • Ilość stron

    202
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Action research in teacher development (sklep TaniaKsiazka.pl)
    17,96 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 17,96 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Uniwersytet śląski Action research in teacher development. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki