Zdjęcia produktu


Polityka z twarzą, C601BEFCEB (Uniwersytet Śląski)

(2014 / 226 / Uniwersytet Śląski / Marek Mazur / 9788380123564)
E-booki Uniwersytet Śląski
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,91 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Polityka z twarzą, C601BEFCEB

Tytuł Polityka z twarzą Podtytuł Personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011 Autor Marek Mazur Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Śląski ISBN 978-83-8012-356-4 kolekcja Prace Naukowe UŚ; Nauki Polityczne Rok wydania 2014 Katowice Wydanie 1 ilość stron 226 Format pdf Spis treści Spis treści Wstęp / 7 1. Personalizacja polityki — podstawowe pytania konceptualizacyjne / 10 2. Personalizacja kampanii wyborczych — konceptualizacja problemu badawczego / 17 3. Plan książki / 19 Rozdział 1 Personalizacja kampanii wyborczych w perspektywie mediatyzacji polityki / 23 1.1. Relacje mediów i polityki a personalizacja medialna i strategiczna / 24 1.2. Logika medialna a personalizacja kampanii wyborczych / 38 1.2.1. Logika rynkowa / 44 1.2.2. Logika publiczna / 48 1.2.3. Linia polityczna / 51 1.2.4. Technika mediów / 55 1.3. Personalizacja medialna w badaniach empirycznych / 60 Rozdział 2 Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 71 2.1. Zmiany społeczne w otoczeniu kampanii wyborczych / 73 2.2. Wpływ profesjonalizacji na centralizację partii (kampanii) / 77 2.3. Wpływ profesjonalizacji na personalizację scentralizowaną apeli wyborczych / 83 2.3.1. Konsultanci polityczni / 83 2.3.2. Marketing polityczny / 87 2.3.3. Zarządzanie mediami / 90 2.4. Personalizacja apelu wyborczego w świetle badań empirycznych profesjonalizacji kampanii wyborczych / 94 Rozdział 3 Uwarunkowania systemowe i kontekstowe personalizacji kampanii wyborczych. Przypadek Polski / 101 3.1. Uwarunkowania personalizacji parlamentarnych kampanii wyborczych związane z systemem politycznym w Polsce / 107 3.2. Wpływ profesjonalizacji kampanii wyborczych na personalizację / 113 3.3. Kontekst kampanii wyborczych a personalizacja / 122 3.4. Uwarunkowania personalizacji związane z systemem medialnym / 126 Rozdział 4 Personalizacja medialna w polskich kampaniach parlamentarnych w badaniach empirycznych / 135 4.1. Stan badań / 135 4.2. Personalizacja scentralizowana na łamach „Gazety Wyborczej" i „Rzeczpospolitej" w kampaniach wyborczych 1993—2011 / 140 4.2.1. Metoda badania / 140 4.2.2. Wyniki / 144 4.2.3. Interpretacja wyników / 157 Rozdział 5 Personalizacja strategiczna w polskich kampaniach wyborczych w badaniach empirycznych / 161 5.1. Stan badań / 161 5.2. Personalizacja scentralizowana w telewizyjnych audycjach wyborczych w latach 1993—2011 / 164 5.2.1. Metoda badania / 164 5.2.2. Wyniki / 166 5.2.3. Interpretacja wyników / 174 Zakończenie / 179 Bibliografia / 187 Wykaz rysunków, tabel, wykresów / 211 Indeks osobowy / 215 Summary / 223 Zusammenfassung / 224

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Uniwersytet Śląski
  • ISBN

    9788380123564
  • Autor

    Marek mazur
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet śląski
  • Ilość stron

    226
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Polityka z twarzą (sklep TaniaKsiazka.pl)
    35,91 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 35,91 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Polityka z twarzą, C601BEFCEB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki