Zdjęcia produktu


Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, AZ#79F0CDACEB/DL-ebwm/pdf (Uniwersytet Śląski)

(2014 / 122 / Uniwersytet Śląski / Piotr Ślęzak / 9788322623107)
E-booki Uniwersytet Śląski
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

7,72 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 7,72 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, AZ#79F0CDACEB/DL-ebwm/pdf

Niniejsza książka przedstawia delikty w zakresie reklamy. Uwzględnia ona „dwutorowość" regulacji w prawie polskim. Obejmuje zagadnienia reklamy jako czynu niedozwolonego w świetle Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz działania reklamowe adresowane do konsumentów w kontekście Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

Publikacja zawiera informacje przydatne zwłaszcza dla studentów takich kierunków, jak: organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej, zarządzanie, ekonomia czy administracja,, a także osób zawodowo związanych z produkcją i wykorzystaniem reklamy.

Autor stara się w sposób przystępny omówić kryteria, które decydują o tym,mocną reklamę należy uznać za nieuczciwą i wskazywać sytuacje, kiedy określone reklamy uznawane są za dozwolone.

Z tych względów książka stanowi materiał dydaktyczny dla studentów i swego typu poradnik dla osób pracujących w stacjach telewizyjnych i radiowych i w redakcjach prasowych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Uniwersytet Śląski
  • ISBN

    9788322623107
  • Autor

    Piotr ślęzak
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet śląski
  • Ilość stron

    122
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    7,72 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 7,72 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji, AZ#79F0CDACEB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki