Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. zasadniczo upraszcza zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Zezwala na samoczynnie powtarzalnych procesów i analizę cennych danych biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. By uzyskać maksymalną efektywność Salesforce, trzeba korzystnie poznać funkcje tej platformy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak wytwarzać czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, generować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe przez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz wytwarzać różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz ponadto podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Ponadto w przewodniku odnajdziesz opisy przypadków wykorzystania w biznesie, które pokażą Ci, jak starannie analizować informacje biznesowe, żeby podejmować decyzje prawidłowe dla Twojej firmy.
W książce:
- rozwijanie biznesu przy pomocy Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z zastosowaniem raportów i pulpitów
- używanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce
Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!
Tytuł Wprowadzenie do Salesforce w.2 Autorzy Sharif Shaalan, Timothy Royer Wydawnictwo Helion EAN 9788383224985 ISBN 9788383224985 Kategoria Literatura, Biznes ilość stron 488 Format 235x165 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wprowadzenie do salesforce w.2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.