Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu
konwencjonalny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest głównie jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, iż może zadziała kreatywna zgadywanka albo nieskuteczne, a także przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do solidnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i mieści ergonomiczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. Marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swych decyzji. Dowiedz się, jak zastosować założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej producenta, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, aby opakowania wyróżniały się na półkach,, a także jak nakłonić klientów,w trakcie zakupów sięgnęli po Twój artykuł.
- Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
- Jakie strategie wydajnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
- Jak wykorzystywać preferencje żeńskiego mózgu?
- Jakie potężnie zachowania konsumenckie znamionują mózg matki?
- Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
- Jak powiększyć szanse na sukces i ograniczyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego towaru?
- Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany poprzez telewizję, internet i platformy mobilne?
- Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mózg na zakupach. neuromarketing w sprzedaży. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.