Znaj(dź) swojego klienta.
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do realnie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego cyklu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności towaru lub usługi wśród szerokiej rzeszy konsumentów, jeśli w rzeczywistości tylko co setny odbiorca reklamy (w telewizji, prasie, radiu, sieci) będzie zainteresowany zakupem? Jak wyłuskać zainteresowanych spomiędzy poinformowanych?
I tu wkracza growth hacking. Jego głównym celem jest osiągnięcie prędkiego wzrostu marki poprzez zwiększenie liczby klientów, przychodów albo rozpoznawalności firmy. W przeciwieństwie do konwencjonalnych strategii marketingowych jest oparte na kreatywnym zastosowaniu technice, korzystaniu z informacji i eksperymentów, żeby pozyskiwać, utrzymywać i rozwijać bazę klientów. Jak to działa w praktyce i jak możesz wdrożyć growth hacking w swej działalności zawodowej? Tego się dowiesz z tej książki.
Sukces w growth hackingu opiera się na ścisłym przestrzeganiu cyklu wzrostu, który to proces składa się z następujących etapów:
- Określenie celów wzrostu.
- Identyfikacja kluczowych wskaźników (KPI).
- Generowanie pomysłów na eksperymenty
- Priorytetyzacja i planowanie eksperymentów.
- Przeprowadzenie eksperymentów.
- Analiza wyników i optymalizacja.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Growth hacking: jak pomaga pozyskiwać nowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.