Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana poprzez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty nowoczesne, a także przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji. Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszelkich wyraźnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, poprzez technologiczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, poprzez które powinien przejść każdy podmiot wytwarzający nowy albo rozwijający dotychczas istniejący towar, odpowiada budowa książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najistotniej optymalnej strategii dla przedsiębiorstwa i jej sprawna realizacja, kreowanie pomysłów na świeże produkty), część II - technologicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie firmy, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa). W wyniku czego powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów. Tytuł Planowanie i rozwój nowych produktów w.3 Autorzy red. Marek Wirkus, Anna M. Lis Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026789 ISBN 9788381026789 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 274 Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Planowanie i rozwój nowych produktów w.3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.