Kilka lat temu sprawdzały się modele biznesowe, które dziś nie mają racji bytu. Dzisiaj wprowadzanie nowych produktów jest prędkie i przystępne, konkurencja ogromna, a rozczarowani konsumenci nie dają drugiej szansy - po prostu odchodzą i wybierają inną ofertę. Jeśli więc chcesz osiągnąć sukces, musisz posiadać świetny pomysł na rozwiązanie, za które ludzie będą chcieli zapłacić, następnie pozyskać płacących klientów, zapewnić sobie przychody i rozwijający się zespół.
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie wyśmienitego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i użyteczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dobrany do potrzeb rynku i dzięki czemu zapewni płacących klientów. Wyszukasz tu omówienie zasad projektowania modelu biznesowego i testowania go w etapach z wykorzystaniem 90-dniowych cykli, dzięki czemu zdobędziesz płacących klientów bez konieczności wcześniejszego budowania produktu. To da Ci czas na stworzenie takiego, który przyniesie dochód. W książce pokazano też, jak maksymalizować cykl wprowadzania towaru na rynek pod kątem prędkości oraz jak prowadzić iteracje zezwalające na jego dostosowanie do potrzeb rynku.
Dzięki książce:
- sprawdzisz swój pomysł i przełożysz go na model biznesowy
- przetestujesz ryzykowne założenia za pomocą eksperymentów
- wykorzystasz wywiady z klientami do uczenia się od nich
- dotrzesz do klientów i nakłonisz ich do zakupu
- nauczysz się działać i podejmować decyzje w warunkach skrajnej niepewności
Nie ma sensu wytwarzać czegoś, czego nikt nie chce!
Tytuł Metoda Running Lean w.3 Autor Ash Maurya Wydawnictwo Helion EAN 9788328398399 ISBN 9788328398399 Kategoria Literatura, Biznes liczba stron 360 Format 235x158 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Metoda running lean w.3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.