"Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe firmy. Spory sukces wymaga pokaźnej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba także wiedzieć, jaki obszar jest wart działania i jakie decyzje strategiczne podjąć.
Strategia rozwoju, kultura innowacji czy dobór modelu biznesowego nie należą do prostych zagadnień. Jeśli jednak chcesz zbudować wybitną, niepokonaną producenta, nie masz wyjścia - Ci trzeba sprawdzonych narzędzi.
To kolejny tom z serii Strategyzer asygnowanej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo pokaźnych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających generować modele biznesowe niepodatne na destabilizację, zarządzać portfelem przedsięwzięć biznesowych i tworzyć w firmie kulturę progresywności.
Wyjaśniono także, w jaki sposób takie producenta jak Amazon, IKEA, Airbnb, Microsoft czy Logitech zmieniały swoje branże i wprowadzały innowacje we własnych modelach biznesowych. W książce pokazano zasady tworzenia nowych silników wzrostu, wprowadzania zmian w dostarczaniu produktów i usług oraz wydobywania maksymalnych zysków z każdego typu modelu biznesowego: wszystko, żeby zaprojektować niezwyciężoną firmę!
Dzięki tej książce dowiesz się, jak: zbudować niezawodną strategię rozwoju nieprzerwanie kontrolować ryzyko i stale wyprzedzać konkurencję działać według najlepszych modeli biznesowych świata oceniać modele biznesowe i własną gotowość do innowacji Zwyciężaj dzięki najkorzystniejszym modelom biznesowym!
Alexander Osterwalder - jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia nieraz na forum firm z listy Fortune 500 i prowadzi gościnne wykłady na najmocniej uznanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, MIT, IESE czy IMD.
Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Niezwyciężona firma. jak nieustannie odkrywać. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.