Zdjęcia produktu


Lean w biurze i usługach. przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym (Mt biznes)

(254 / MT BIZNES / Locher Drew / 9788380878556)
Biznes, ekonomia Mt biznes
Dostepność na dzień 11.01.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

55,07 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 55,07 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Lean w biurze i usługach. przewodnik po zasadach szczupłego...

Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak by organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna? Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym.

Książka inicjuje się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, stabilny system ssący, a także zarządzanie wizualne. W książce odnajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in.

takich jak metoda 5S czy poka-yoke – techniki uniemożliwiania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając dużo przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych, a także obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.

Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor demonstruje strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.

na dodatek książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu inicjującemu pracę z Lean. *** W biurach i usługach, dzieje się dziś większość światowego biznesu.

Niestety, to właśnie procesy biurowe i usługowe mają w sobie głównie najwięcej bałaganu, pomyłek, przestojów i różnego rodzaju marnotrawstw. O ile nauczyliśmy się wydajnie wznosić jakość i skuteczność procesów produkcji, o tyle w kwestii sprawnej organizacji biura i usług, mnóstwo firm wciąż raczkuje.

Książka, którą trzymasz w ręce, to przewodnik zapraszający do spojrzenia na procesy usługowe z nieco innej perspektywy. Takiej, która pozwala odkryć ukryte w tych procesach marnotrawstwa i zamienić je na korzyści.

Tym, którzy obawiają się, iż jest to nieprzystępne i skomplikowane, niech jako motto podczas lektury posłuży pierwsze zdanie z tej książki: „W szczupłym myśleniu, chodzi o zdrowy rozsądek…". KamiL Torczewski, Prezes Zarządu, Akademia Białego Kruka sp.

z o.o. Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją. Bill Beer, Wenger Corporation Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samych, ich pracownikom, a także procesom.

Glenn Marshall, Northrop Grumman Shipbuilding Jasne i precyzyjne metody użytkowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. (…) Szczerze polecam tę książkę.

Brian Maskell, BMA Inc. *** Drew Locher jest obecnie dyrektorem zarządzającym w Change Management Associates (CMA). CMA świadczy rozmaite usługi konsultingowe, doradzając firmom w sprawach doskonalenia, a także rozwoju organizacyjnego.

zagwarantuje wsparcie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością, żeby polepszyć wyniki swoich klientów. Locher zajmuje się wdrażaniem prekursorskich strategii zarządzania w wielu firmach już od roku 1986. W latach 1986–1990 opracowywał i wdrażał programy doskonalenia w General Electric.

W roku 1990 opuścił GE, by założyć CMA. Jest to spółka zrzeszająca ludzi posiadających podobną wizję zarządzania organizacją i jej doskonalenia. Jej członkowie poświęcają się wdrażaniu pionierskich rozwiązań, żeby pomóc swym klientom.

Podejście CMA skupia się na ergonomicznych wykorzystaniach – „ucz się w trakcie działania" to slogan poprawnie podsumowujący ten styl pracy. W roku 1997 spółka CMA we współpracy z Amerykańskim Narodowym Instytutem Standardów i technologii pracowała nad stworzeniem „Uniwersytetu Lean".

Locher jest autorem książki The Complete Lean Enterprise – Value Stream Mapping for Office and Administrative Process, wyszczególnionej nagrodą Shingo, przyznawaną m.in. Publikacjom opisującym najlepsze praktyki zarządzania wykorzystujące techniki i narzędzia szczupłego myślenia.

Tytuł Lean w biurze i usługach przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym Autor Drew Locher Tłumacz Dorota Gasper Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380878556 ISBN 9788380878556 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 232 Format 15.8x23.3x1.4 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.456 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Mt biznes
  • ISBN

    9788380878556
  • Autor

    Locher drew
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    254
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym (sklep Empik)
    55,07 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 55,07 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Lean w biurze i usługach. przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia