Zdjęcia produktu


Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa (Cedewu)

(320 / CeDeWu / Grzegorz Urbanek / 9788381026482)
Biznes, ekonomia Cedewu
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

52,13 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 52,13 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa

W książce Autor prezentuje unikatowe spojrzenie na producenta oczami właściciela producenta, akcjonariuszy i top managementu, którzy chcą przeważnie zrozumieć relację wykreowanego kapitału firmy z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową producenta. Jest to zatem pozycja w głównej mierze dla osób pracujących w finansach oraz dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą także sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, jeszcze znajdą w książce dużo wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia firmę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią rozmaitych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. Na następujące pytania: Jaka jest istota marki i co się na nią składa? Jak firma postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie, a także zastosowanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnorodnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Tytuł Jak producent wytwarza wartość przedsiębiorstwa Autor Grzegorz Urbanek Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026482 ISBN 9788381026482 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 320 Format 235x165 mm Rok wydania 2023

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Cedewu
  • ISBN

    9788381026482
  • Autor

    Grzegorz urbanek
  • Wydawnictwo

    Cedewu
  • Ilość stron

    320
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa (sklep TaniaKsiazka.pl)
    52,13 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 52,13 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia