W książce Autor prezentuje unikatowe spojrzenie na producenta oczami właściciela producenta, akcjonariuszy i top managementu, którzy chcą przeważnie zrozumieć relację wykreowanego kapitału firmy z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową producenta. Jest to zatem pozycja w głównej mierze dla osób pracujących w finansach oraz dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą także sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, jeszcze znajdą w książce dużo wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia firmę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią rozmaitych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. Na następujące pytania: Jaka jest istota marki i co się na nią składa? Jak firma postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie, a także zastosowanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnorodnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa. Tytuł Jak producent wytwarza wartość przedsiębiorstwa Autor Grzegorz Urbanek Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026482 ISBN 9788381026482 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 320 Format 235x165 mm Rok wydania 2023
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.