Książka ta jest poręcznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest rewelacyjnym wprowadzeniem dla adeptów prognozowania sprzedaży, którzy odnajdą tu wskazówki, od jakich metod prognozowania rozpocząć i jak i kiedy stosować bardziej progresywne metody. To także przydatna pozycja dla osób, którym powierzono odpowiedzialność za zbudowanie i zarządzanie zespołem prognozowania i planowania sprzedaży. Natomiast osoby, które są w firmie kompleksowo odpowiedzialne za wdrożenie i zarządzanie procesem prognozowania sprzedaży i powiązanie go z kluczowymi obszarami organizacji, będą w stanie szybko i samodzielnie przygotować, a następnie wydajnie wdrożyć taki proces, optymalnie łącząc go z innymi ważnymi obszarami marki (tj. Sprzedaż, marketing, finanse, operacje, zarządzanie strategiczne), dzięki zawartym w książce ergonomicznym wskazówkom. Publikacja ta jest zbiorem korzystnych praktyk, pozbawionym zbędnej teorii, wyniesionych z doświadczenia pracy w międzynarodowych organizacjach, które jako pierwsze dostrzegły i doceniły wyraźność tego procesu. Autor jest doświadczonym menedżerem, który zdobywał wiedzę i praktykę w obszarach prognozowania i planowania operacyjnego w międzynarodowych koncernach (Reemtsma, Imperial Tobacco, NIVEA Polska, Beiersdorf), biorąc udział we wdrożeniach procesów prognozowania sprzedaży i SOP oraz systemów wspierających te procesy. Obecnie jest konsultantem doradzającym lokalnym firmom. Tytuł Prognozowanie sprzedaży.. W.2 Autor Karol Piotr Frankowski Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026642 ISBN 9788381026642 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 250 Format 235x165 mm Rok wydania 2023
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Prognozowanie sprzedaży.. w.2. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.