MAPA korzystnEGO I sprawnEGO POZYCJONOWANIA firmy ISTNIEJE wynajdzieSZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. KREATYWNE KONCEPTY jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem, a także dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji.
ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami producenta i danej grupy społecznej jak ją utrzymać. DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki.
Autorzy na podstawie swego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą marki ustrukturyzowaną drogą od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej firmy.
Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak od zera wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, niemało razy będziesz przyjmować perspektywę stratega - abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać.
Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei producenta firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności i komunikacji).
Zaprezentowany model, oparty na poręcznych doświadczeniach, jest gotowy do użycia nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla niewielkich projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się.
Dzięki wkładowi wielu stanowczych firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, lecz prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie - krok po kroku - wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego.
Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć albo repozycjonować projekt (firmowy albo nie), samemu albo w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w wyjątkowy sposób.
Tytuł Od pomysłu do marki Autorzy Daniela Bavuso, Natale Cardone Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381025799 ISBN 9788381025799 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 408 Format 235x165 mm Rok wydania 2022
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Od pomysłu do. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.