Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technologicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane przede wszystkim z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. Mieści terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowych, a także zawierania umów wstępnych i właściwych.
seria ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest dopasowany do problemów pojawiających się w całym procesu procesu inwestycyjnego ? od przygotowania założeń projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów poprzez realizację projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów kończąc. Podręczniki zostały opracowane według innowacyjnych metodologii nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane poprzez odpowiedni układ ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają ergonomiczne zagadnienia występujące podczas współpracy z zagranicznymi inwestorami lub przedsiębiorcami, co jest stanowczo wyraźne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing and Business Development 7 + CD. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.