ZARZĄDZANIE Współczesne firmy funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, ale także produktywne jej wdrożenie.
Implementacji strategii towarzyszy wielki stopień złożoności, co sprawia, że przedsięwzięcia mające na celu realizację długotrwałych celów nieraz nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Publikacje o strategii przystępne na rynku wydawniczym nie upraszczają menedżerom zadania, gdyż przede wszystkim są one poświęcone cząstkowemu, teoretycznemu albo ergonomicznemu, opisowi wybranych zagadnień wdrażania strategii.
Tę lukę stara się wypełnić niniejsza monografia, która oferuje kompleksowe podejście do złożonego problemu wdrażania strategii. Autorka publikacji przedstawia nie tylko dotychczasowy dorobek teoretyczno-metodyczny w zakresie wdrażania strategii, ale także własny ogląd i ocenę tej problematyki, włącznie z modelem implementacji strategii zarządzania.
Książka gromadzi mocne metody, które mogą być przydatne w procesie wdrażania strategii w firmach. Przedstawia także koncepcję doboru metod implementacji strategii przy uwzględnieniu warunków otoczenia i innych czynników wpływających na funkcjonowanie organizacji.
Monografia może stanowić cenny przewodnik dla praktyków zarządzania, zwłaszcza menedżerów wyższego szczebla i wszelkich tych, którzy w swej aktywności zawodowej podejmują trud wdrażania strategii. Skorzystają z niej także studenci kierunków biznesowych.
Tytuł Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Ujęcie systemowe Autor Gracjana Noga Wydawnictwo Poltext EAN 9788381752114 ISBN 9788381752114 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 176 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Implementacja strategii zarządzania w przedsiębiorstwie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.