Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Możnawyróżnić projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę.
Co decyduje o losie nowego towaru? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, funkcjonalne i wykonalne.
Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Choćby jednak najkorzystniejsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym idealnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest dedykowana dla menedżerów produktów technicznych. Umożliwia zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach unikalnych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii.
Znalazło się w niej dużo wskazówek zezwalających na budowanie wysoce rozciągliwych i skutecznych zespołów i wypracowanie produktywnej kultury organizacji. Nie zabrakło funkcjonalnych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży.
Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady najróżniejszych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej dostępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie towaru wzbudzającego podziw użytkowników okaże się o dużo łatwiejsze.
Najważniejsze zagadnienia: wybór właściwego rozwiązania produktowego atrybuty udanych produktów, które posiadają szansę na sukces błędy projektowe i przyczyny porażek pogodzenie sprzecznych wymagań wszelkich zainteresowanych nowym produktem metodyka Agile w środowisku towaru komercyjnego Stwórz wybitny produkt i ciesz się sukcesem!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zainspirowani. Jak tworzyć kultowe produkty technologiczne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.