Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, żeby lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać? Choć nie za każdym razem to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania prawidłowych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się pomiędzy innymi: •Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie. •Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania. •W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane. •Jak kształtować nawyki swoje i innych. •W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i dokładną odpowiedź. •Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być. •Jak dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi i kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe i umiejętności przywódcze i strategiczne też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak żeby łatwiej było kontynuować czytanie aniżeli je przerwać: jest podzielona na niedługie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki usprawniające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków. *** Michał Słotwiński – menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką sprawnej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji, a także badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny, a także kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował pomiędzy innymi w magazynie literackim „Odra". Tytuł Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to zastosować w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży Autor Michał Słotwiński Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382312850 ISBN 9788382312850 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing ilość stron 184 Rok wydania 2023 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Zasada najniższej energii. dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.