Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! uwydatnia ciebie i twoje usługi i sprawia, że twoja firma staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców – twoich znakomitych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu producenta,nad wyraz rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji.
Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający dużo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić i przykładów tekstów i osób, które zaczęły stwarzać swoją działalność na autentycznym przekazie – pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Książka pomoże ci w budowaniu swojej firmy (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie równocześnie niebanalny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i zobacz, czy to podejście jest dla ciebie.
Jeśli tak – zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, contentmarketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Autentyczność przyciąga. jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.