W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji wyszuka się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu przystępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne producenta przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „dostatek brandingu" to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Wynikiem jest nieszablonowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To unikatowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najkorzystniejszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane firmy w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie też know how, jak wytwarzać cenione i pożądane firmy. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, atrakcyjnych historii i przykładów z rynku. Jest to funkcjonalny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszelkich, którzy posiadają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja prawidłowych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka stwarza forum podmiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów. Tytuł mnogość brandingu. Rozmowy z twórcami największych polskich marek Autor Adam Lis Wydawnictwo PWN EAN 9788301225773 ISBN 9788301225773 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing linia Marketing PWN liczba stron 152 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.