Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, iż świat marketingu ma swojego Murphy'ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem.,,50 praw marketingu Kotarbińskiego" to wyjątkowo poręczna publikacja przeznaczona przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, iż marketing jest ważny w jego pracy. Autor zebrał w niej 30 lat swego doświadczenia zawodowego. W żartobliwej formie pokazuje nieformalne,,prawa" rządzące działaniami marketingowymi.,,50 praw marketingu Kotarbińskiego" to zbiór niezwykle konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców niedużych, obfitych i oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia. Ostatnie trzy dekady to feeria zmian sposobów zarządzania firmami, wyzwań technicznych, całkowitego przeobrażenia zachowań i priorytetów klienta. Dla wielu przedsiębiorców ten okres jest szokujący, ponieważ nigdy nie byli przygotowani do tak szalonego tempa zmian. Dziś proces zmiany jest kluczowym wyznacznikiem rozwoju każdej organizacji. Ta z kolei jest paliwem napędowym marketingu, który skupia w sobie wszystkie nitki informacji, a na ich podstawie może rozwijać markę. Niestety, nadal na przeszkodzie przedsiębiorcom stoi typowa mentalność, która ogranicza myślenie o marketingu do narzędzi wspierających sprzedaż, reklamy czy rozmaitych wykwintnych technik manipulacji i propagandy. (...) Chciałbym, żeby ta książka dostarczyła odrobiny inspiracji i refleksji każdemu, kto stwarza i rozwija swoją firmę.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla 50 praw marketingu Kotarbińskiego. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.