Zdjęcia produktu


Brand equity. metody badania siły marek (Pwn)

(420 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Kubuj Dariusz / 9788301223250)
Biznes, ekonomia Pwn
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

111,98 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 111,98 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Brand equity. metody badania siły marek

Pojęcie siły firmy (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się niemało propozycji ujęcia tematu z wielu rozmaitych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne.

Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania.

Czytelnicy z całą pewnością docenią szczególnie rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek przystępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej.

Ważnym atutem jest przy tym oryginalna wiedza użyteczna Autora, co pozwala na omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń skategoryzowanych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie.

W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszystkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych, a także osób zajmujących się markami naukowo albo studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta.

Książka odwołuje się do szczególnie progresywnej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek), a także postaw i procesów nieświadomych (psychologia).

Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą. Choćby osoba prawidłowo znająca się na opisywanym zagadnieniu może się mnóstwo nowego dowiedzieć. Autor odnosi się nad wyraz krytycznie do wielu podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), wykorzystywanych bezrefleksyjnie („bo zawsze się tak robi"), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone.

Prof. Dr hab. Dominika Maison Katedra Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski To interdyscyplinarne studium fenomenu marki. Po tę pozycję powinien potrzebnie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem i wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas.

marki bowiem ten świat w znacznym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, iż zagadnienia naukowe powinny być demonstrujene tak prosto, jak to osiągalne. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie demonstruje zagadnienia firmy.

Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej niż on. Prof. Dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS Tytuł Brand Equity. Metody badania siły marek Autor Dariusz Kubuj Wydawnictwo PWN EAN 9788301223250 ISBN 9788301223250 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing linia Zrozumieć rynek i konsumenta liczba stron 420 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Pwn
  • ISBN

    9788301223250
  • Autor

    Kubuj dariusz
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    420
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Brand equity. Metody badania siły marek (sklep TaniaKsiazka.pl)
    111,98 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 111,98 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Brand equity. metody badania siły marek. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia