Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!
To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix użytecznej wiedzy, a także licznych zadań do wdrożenia.
obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też wydajnym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. By jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach z zasady kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a niejednokrotnie i relacji, to nie ma szans się udać.
Od kontaktu do kontraktu
Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, ukazuje, jak można robić produktywny social selling bez spamowania i jak przeprowadzić naszego perfekcyjnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń, a także notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować skutkiem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small", a przy tym stopniowe realizowanie swej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej.
Co buduje zasięgi, a co się tylko nam wydaje
Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom i sprawdzonym metodom zbudujesz efektywny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz niedużo znane funkcje i ustawienia i dowiesz się, co i jak publikować,produkować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, żeby nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
Jak zmienić wiedzę w działanie
W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu:
PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej!
prawidłowE PRZYKŁADY – jak działają inni?!
CHECKLISTA – przejrzyj, czy z całą pewnością wszystko masz!
DO UZUPEŁNIENIA – zrób potrzebnie!
ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza!
WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie prawidłową decyzję!
INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn!
Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.
Tytuł LinkedIn w praktyce. Nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania. Workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz! Autor Angelika Chimkowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311969 ISBN 9788382311969 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 250 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Linkedin w praktyce. nawiązuj relacje, buduj markę i sprzedawaj bez spamowania. workbook z rozwiązaniami do wdrożenia od zaraz. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.