Zdjęcia produktu


Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 (Cedewu)

(246 / CeDeWu / Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Spr / 9788381026178)
Biznes, ekonomia Cedewu
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

52,13 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 52,13 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3

Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy me­nedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań.

niezbędna staje się w szczególności aktualna, wia­rygodna i przystępna wiedza o zachowaniach konsumentów, a także o działaniach konkurentów. Systematycznie rośnie zatem rola "korzystnej" infor­macji pochodzącej z badań marketingowych - jednocześnie ilościowych, jak i jakościowych.

Co więcej, wartość takiej informacji doceniana jest nie tylko przez duże korporacje międzynarodowe i agendy rządowe,ponadto przez śladowe i średnie przedsiębiorstwa, o lokalnym zasięgu działania. Równocześnie dostrzegany jest coraz większy dysonans między tym, co konsumenci oficjalnie deklarują a tym, jakie podejmują działania.

zastosowanie me­todologii badań jakościowych, której celem jest dotarcie do "wnętrza" konsumenta, rozpoznanie jego emocji, ukrytych motywów i potrzeb, staje się więc konieczne w identyfikacji rzeczywistych zachowań rynkowych.

Metody jakościowe zezwalają na "wyjście" poza deklaracje konsumenta, rozpoznanie je­go nieświadomych schematów innowacyjnania, a także zrozumienie przyczyn irracjonalnych decyzji. "Autorki, decydując się na przyjęcie pragmatycznego podejścia do problematyki jakościowych badań marketingowych, stworzyły spójną pracę o charak­terze podręcznika, ukazującą zagadnienia nieprzystępne w sposób krystaliczny i prosty.

Są to bez wątpienia walory recenzowanego opracowania. (...) Do atutów pracy należą prezentowane w niej liczne przykłady pochodzące z praktyki gospodarczej, zwłaszcza z własnych doświadczeń Autorek, za­angażowanych w niemało przedsięwzięć projektowych dedykowanych przedsiębiorcom.

(...) Praca stanowi atrakcyjną propozycję wydawniczą, która może wejść do kanonu lektur obowiązkowych dla młodych badaczy, przedsiębiorców zainte­resowanych tematem jakościowych badań marketingowych i studentów kierunków ekonomicznych".

Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Marii Nikodemskiej-Wołowik Tytuł Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 Autorzy Mirosława Kaczmarek, Iwona Olejnik, Agnieszka Spr Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788381026178 ISBN 9788381026178 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes ilość stron 246 Format 235x165 mm Rok wydania 2022

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Cedewu
  • ISBN

    9788381026178
  • Autor

    Mirosława kaczmarek, iwona olejnik, agnieszka spr
  • Wydawnictwo

    Cedewu
  • Ilość stron

    246
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3 (sklep TaniaKsiazka.pl)
    52,13 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 52,13 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Badania jakościowe - metody i zastosowania w.3. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia