Zdjęcia produktu


Sensotwórczość (Mt biznes)

(2022 / 288 / MT Biznes / Heidtman Joanna, Piasecki Piotr / miękka / 9788382311884)
Biznes, ekonomia Mt biznes
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

41,67 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 41,67 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Sensotwórczość

świeże podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez producenta.

Jednym z typowych składników nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają tradycyjne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, lecz nie tylko w ramach wyszczególnionych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem potrzebnym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja producent albo jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania.

Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację całkowitą mocnych narzędzi zezwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach, a także skutecznie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych, a także zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i potężne wskazówki.

Duet Heidtman & Piasecki wziął pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, lecz są także źródłem największych wyzwań. Autorzy zajmują się równocześnie kapitałem ludzkim (przeróżne zespoły, przywództwo tworzące wartość), organizacyjnym (nowoczesność, uczenie się, metody wspierające współdziałanie, otoczenie sprzyjające tworzeniu wartości), jak i kapitałem relacyjnym (sieci społeczne). A najczęściej pokazują mocne metody (m.in. Team Mirror, ILead, Przywództwo 7 planet) używane do motywowania, przeprowadzania poprzez zmiany czy do rozwoju współczesnych zespołów.

***

Czytelniku, który wziąłeś tę książkę do ręki i czytasz te słowa, wiedz, iż masz przed sobą wyśmienite kompendium wiedzy, a zarazem narzędzie diagnozy i samodoskonalenia, wyprodukowane po to, by pomóc Ci lepiej odnajdywać się w szybko zmieniającym się świecie biznesu, rynku, organizacji i zarządzania. To pierwsza polska książka, która kompetentnie i wyczerpująco opisuje znaczącą zmianę w pojmowaniu zjawisk mikro- i makroekonomicznych (zmianę paradygmatu) i przejawianie się tej zmiany w nastawieniu i motywacjach najmłodszych generacji pracowników.

Wojciech Eichelberger, psychoterapeuta, coach, trener, doradca biznesu, współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii (IPSI)

Sensotwórczość to książka pełna wdzięczności i pragnienia harmonii, nakłaniająca do głębszego poszukiwania sensu w pracy i otoczeniu, w którym się żyje. Podpowiada, w jaki sposób nasza życiowa energia może być w pełni wykorzystana i stać się impulsem do pozytywnych zmian. Sam często zadaję sobie pytania: Kim jestem? Po co żyję? I jaką wartość mogę wnieść do świata. Odpowiedzi na nie sprawiają, iż staję się wrażliwszy na otoczenie.

Marek Kamiński, polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca

Od kilkunastu lat obserwujemy na całym świecie powolną, ale utrwalającą się zmianę roli, jaką praca odgrywa w naszym życiu. Coraz więcej ludzi upatruje w niej nie tylko sposobu na zapewnienie sobie optymalnych środków finansowych,w głównej mierze celu, dla którego warto żyć. Dotyczy to w szczególności pokolenia urodzonego po roku 1990, a już obecnego na rynku pracy. Marki, które nie zrozumieją tego na czas, niech nie liczą na zaangażowanie swoich pracowników, a może wręcz na chętnych do pracy.

Prof. Andrzej Blikle,profesor matematyki, pracownik

Polskiej Akademii Nauk i członek Academia Europaea,

w latach 1990–2010 kierował firmą A. Blikle

***

dr Joanna Heidtman – psycholog i socjolog, konsultant biznesu, doradca i coach. Wykładowca na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS. Współzarządzająca w firmie konsultingowej Heidtman & Piasecki Business Doctors. Wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. W University of South Carolina i Cornell University w USA. W Pracowni Procesów Grupowych w IS UJ poprzez 14 lat prowadziła badania dotyczące konfliktów i dynamiki grupowej. Zajmuje się motywem zmiany, kultury organizacyjnej i zespołów wysokiej sprawności. Wspiera organizacje w zakresie radzenia sobie ze stresem i niepewnością w sytuacjach kryzysowych. Jej publikacje pojawiły się w takich pismach naukowych i popularnych jak: „Harvard Business Review", „Coaching", „Newsweek Psychologia", „Zwierciadło" czy „Sens". Współpracuje jako ekspert z portalami internetowymi, stacjami radiowymi i telewizyjnymi. Prowadzi jednostkowe sesje coachingowe, wykłady, warsztaty i programy rozwojowe dla liderów.

Piotr Piasecki – ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener i coach. Współzarządzający w firmie Heidtman & Piasecki Business Doctors i Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Doświadczenie zdobywa, pełniąc funkcje menedżerskie i przywódcze w biznesie i poza nim. Specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i zarządzaniu strategicznym. Opracował koncepcje „Kapitalnej marki", modelu kompetencji liderów zmiany, i „Przywództwa 7 planet". Stosuje autorskie metody wspomagania menedżerów i liderów w osiąganiu celów i rozwoju przywództwa. Interesuje się kapitałem intelektualnym, kulturą organizacyjną i uczeniem się. Na co dzień zaangażowany aktywista społeczny i ekspert sektora usług rozwojowych. Jako prezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych współpracuje z wieloma instytucjami z otoczenia biznesu i edukacji. Jest autorem licznych wystąpień, wykładów i publikacji dotyczących zarządzania oraz rozwoju.

Tytuł Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach wyd. 2022 Autor Joanna Heidtman,Piotr Piasecki Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311884 ISBN 9788382311884 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie liczba stron 288 Format 14.1x21.8x1.5 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    Mt biznes
  • ISBN

    9788382311884
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Heidtman joanna, piasecki piotr
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    288
  • Rok wydania

    2022
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Sensotwórczość (sklep TaniaKsiazka.pl)
    41,67 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 41,67 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Sensotwórczość. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia