Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, nad wyraz branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis towaru, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły nieszablonową wartość. Równocześnie w formie, jak i w przekazie treści przybierają przede wszystkim postać kalki. „Kopiuj-wklej" z kosmetyczną zaledwie korektą, posiadającą maskować oczywistą „inspirację".
W książce SEOrigami autor ukazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, iż nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość („też dla Google"), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki bardzo o nią dbają i jak można ją zastosować u siebie, w swym sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, usprawniające wdrażanie unikatowości w najróżniejszych sferach naszych działań.
Tytuł SEOrigami. Sztuka pisania wyjątkowego (nie tylko na zapotrzebowania pozycjonowania) Autor Piotr Kaleta Wydawnictwo Helion EAN 9788328388338 ISBN 9788328388338 Kategoria Nauka i technika\Informatyka liczba stron 136 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka Wydanie 1
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Seorigami. sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.