Rewolucja techniczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła niemało założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Kryteria klientów rozwijają się z szybkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Dane krążą z niezwykłą prędkością, rynek stał się bardziej stopnie, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Niemało firm postrzega to jako problem, a choćby apokalipsę handlu detalicznego, lecz inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią.
Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano także 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
Tytuł Retail 4.0 Autorzy Philip Kotler, Giuseppe Stigliano Wydawnictwo PWE EAN 9788320824773 ISBN 9788320824773 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 208 Format 250x176 mm Rok wydania 2022 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Retail 4.0. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.