Zdjęcia produktu


Marketing kulturowy (PWE)

(2021 / 352 / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / Tomasz Serwański / miękka / 9788320824698)
Biznes, ekonomia PWE
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

56,25 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 56,25 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing kulturowy


Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych rozmiarów psychologicznych.

W rozdziale pierwszym monografii autor wprowadza zagadnienie symbolizmu organizacyjnego oraz kreśli jego znaczenie w kontekście paradygmatycznej różnorakości nauk społecznych, a także ewolucji współczesnej teorii organizacji.

Rozdział drugi poświęcono prezentacji, a także krytyce nurtu modernistycznego w marketingu, a więc typowo - konsumenckiemu modelowi kapitału , a także pochodnych mu tradycyjnych schematów pozycjonowania. Autor omawia modernistyczne, a także semiotyczne teorie komunikowania oraz wyjaśnia różnice pomiędzy perspektywą znaczeniową i informacyjną w komunikacji marketingowej. Obszerny fragment poświęcono jeszcze praktykom segmentacji i modernistycznemu rozumieniu kultury. W rozdziale czytelnik wynajdzie również kwestie dotyczące osobowości, tożsamości i wizerunku marki - równocześnie w wydaniu produktowym, jak i korporacyjnym.

Rozdział trzeci został poświęcony modelowi marketingu kulturowego autorstwa D. Hol-ta i D. Camerona, stanowiącego pierwszą systematyczną próbę podejścia do problematyki symbolizmu marek. Uzupełnia go schemat dopasowawczy VCI (ang. Vision-Culture-Image Alignment Model) autorstwa M.J. Hatch i M. Schultz, będący użyteczną ramą analityczną dla niektórych problemów związanych z marketingiem korporacyjnym.

Czwarty, ostatni rozdział monografii gromadzi zaś studia przypadków. „Genealogicznie" analizowane są kampanie m.in. Frugo, Żywca, Allegro, Reserved i Raiffeisena. Strategia kulturowa, narzędzie tworzenia pionierskich wyrażeń kulturowych, pomaga natomiast w analizie marek Krowarzywa, Wegeguru, Kondrat Wina Wybrane, Biesiadowo i Yestersen. Ostatnią część rozdziału stanowi sprawozdanie z aplikacji modelu kulturowego w markach Szumisie i Revolt of Nature.
Tytuł Marketing kulturowy. Społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce Autor Tomasz Serwański Wydawnictwo PWE EAN 9788320824698 ISBN 9788320824698 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 352 Format 16.4x23.5x1.8 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.56 kg

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    PWE
  • ISBN

    9788320824698
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Tomasz serwański
  • Wydawnictwo

    Polskie wydawnictwo ekonomiczne
  • Ilość stron

    352
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing kulturowy (sklep TaniaKsiazka.pl)
    56,25 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 56,25 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing kulturowy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Finanse zrównoważone. esg. przedsiębiorstwa. sektor finansowy Pwe

    Zobacz w sklepie Finanse zrównoważone. esg. przedsiębiorstwa. sektor finansowy Pwe
    Pwe
    wymogi zrównoważonej transformacji, którą można uznać za wyzwanie naszych czasów, dotyczą wszystkich podmiotów i sektorów gospodarczych działających...
    64,31 zł
  • Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe

    Zobacz w sklepie Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe Pwe
    PWE
    Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję zwiększania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca buduje świeże płaszczyzny...
    49,77 zł
  • Zarządzanie projektem

    Zobacz w sklepie Zarządzanie projektem
    PWE
    Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak wydajnie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie...
    61,66 zł
  • Pwe Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym polski

    Zobacz w sklepie Pwe Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym polski
    Pwe
    W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania...
    64,31 zł
  • Pwe Logistyka w zarządzaniu strategicznym

    Zobacz w sklepie Pwe Logistyka w zarządzaniu strategicznym
    PWE
    Począwszy od lat 90. XX wieku w zarządzaniu strategicznym coraz obszerniejszą rolę pełni trend zasobowy. W ramach tego nurtu kluczowe znaczenie...
    40,61 zł
  • Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa

    Zobacz w sklepie Pwe Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
    PWE
    Książka mieści syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie pokazuje podstawowe metody...
    66,41 zł
  • Wpływ czynników i nieoczekiwanych zdarzeń

    Zobacz w sklepie Wpływ czynników i nieoczekiwanych zdarzeń
    PWE
    Przed każdym systemem finansowym stoją dwa stanowcze zadania. Po pierwsze, system ten mobilizuje oszczędności i alokuje kapitały. Po drugie,...
    50,22 zł
  • Zachowania konsumentów na współczesnym rynku

    Zobacz w sklepie Zachowania konsumentów na współczesnym rynku
    PWE
    Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji, a także podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki...
    67,50 zł
  • Pwe Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej

    Zobacz w sklepie Pwe Zarządzanie finansowe bankiem w erze cyfrowej
    PWE
    Inspiracją dla przygotowania niniejszej publikacji była potrzeba kompleksowego spojrzenia na zarządzanie finansami banków w dynamicznie zmieniającym...
    49,69 zł
  • Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki

    Zobacz w sklepie Nowoczesne zarządzanie projektami - Michał Trocki
    PWE
    Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej powoduje, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają...
    61,66 zł
  • Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w ue

    Zobacz w sklepie Instrumenty zarządzania finansami publicznymi w ue
    PWE
    Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których w układzie teoretycznym i funkcjonalnym zaprezentowano instrumenty zarządzania finansami...
    49,69 zł
  • Pwe Zachowania konsumentów aktywizujące działania

    Zobacz w sklepie Pwe Zachowania konsumentów aktywizujące działania
    PWE
    W niniejszej monografii, będącej konsekwencją sporych badań, obserwacji i analiz prowadzonych poprzez autorkę na przestrzeni kilku lat, podjęto...
    64,40 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia